KINI GILIRAN CIKGU LELAKI KACAK PULA YANG VIRAL

Sebelum ini, kalau viral di media sosial pasal cikgu yang cun dan segak, semuanya cikgu wanita saja kan.. Sampai sekarang masih hangat dan menjadi sebutan.. Baru-baru ini tutor peribadi yang berusia 18 menarik perhatian di media sosial..

Yela, muka tenaga pengajar sekarang ini muda dan putih gebu pula itu.. Itu yang buatkan ramai yang tertawan dan jatuh hati.. Komen-komen dilaman sosial, penuh dengan komen orang lelaki yang mencuba nasib dan menggatal dengan cikgu terbabit..

Maklum lah orang cantik dan bijak pula itu, memang mudah menarik perhatian,.. Sebab itu kaum bapa-bapa pun tak terlepas sekali.. Ye tak??

Okey.. Kalau cikgu hensem macam cikgu lelaki ni pulak, macam mana?? Cair tak orang perempuan tengok?? Hihiii.. Miss boleh agak bila cikgu hensem ni masuk kelas dan mengajar, mesti semua pelajar perempuan bagi sepenuh perhatian di dalam kelas.. Yela, macam mana tak bagi  tumpuan penuh, bila depan mata dah ada ciptaan Tuhan yang indah ni kan??Huhhuhhu..

So, lepas ni jangan pelik lah kalau kaum ibu pula tertawan dan rajin nak hantar anak ke sekolah ye.. Anak perempuan pun jadi semangat nak pergi ke sekolah sebab ada cikgu hensem macam ni.. Sambil belajar, boleh lah cuci mata sekali..Hehhehe.

SUMBER

Post a Comment

Previous Post Next Post