Awal Ashaari Yang Tak Nak, Bukan Saya - Scha Al Yahya

Awal Ashaari Yang Tak Nak, Bukan Saya - Scha Al Yahya


Peminat Scha al-Yahya pastinya kini sudah kembali gembira kerana pelakon kegemaran mereka kini sudah kembali muncul di kaca televisyen.

Scha kembali berlakon setelah berehat seketika untuk menjaga anaknya iaitu Lara Alana.

Ketika disoal oleh wartawan Utusan Malaysia sama ada dia mahu berlakon bersama suaminya, Awal Ashaari, Scha mempunyai jawapan tersendiri.

Ini komennya:

“Ramai juga yang tanya, tak mahu berlakon dengan Awal ke? Bukan saya tak nak, Awal yang tak mahu. Entahlah, dia lebih berminat menjadi pengacara program, jadi saya harus hormat pendiriannya”

“Kalau saya diberi peluang untuk mengacara dengan Awal, memang saya terima kerana bila bekerjasama dengan dia, dapatlah saya belajar kerana suami saya itu lebih mahir dalam bidang itu,”

“Saya tidak kisah berlakon drama atau filem, janji skripnya menarik perhatian. Begitu juga kalau perlu tinggalkan Lara lama, semua itu boleh diatur kerana kalau saya di lokasi, Awal boleh jaga anak,”

Sumber: Rotikaya

Post a Comment

Previous Post Next Post