PERGHH..!! Besar Bapakkk Cik Aida Jebat Oooiii..!! Kalau Ye Pon Tutup La Sikit...Foto No 2 Ketara Sangat!!!



10 Gambar Rumah Mewah Aida Jebat Yang Membuatkan Anda Terlopong.



Aida Jebat seorang pelakon muda wanita yang kini mula meningkat naik namanya di persada dunia seni dalam industri lakonan telah mengakui pada seusia 23 tahun, beliau telah mempunyai atau lebih tepat dikatakan telah membeli rumah di atas namanya sendiri.

Menurutnya beliau lagi, beliau telah membeli rumahnya itu pada tahun lepas. Inilah yang kita kan rezeki yang tak tersangka. Kini namanya mula melonjak tinggi lagi apabila menerima 2 anugerah di ABPH sebagai artis baru paling popular dan juga menerima sebagai pelakon terbaik drama.
Selain itu juga, Aida memilih untuk membeli rumah di Kuala Lumpur daripada membeli rumah di Melaka, iaitu tanah tumpah darahnya sendiri kerana ianya akan memudahkan urusan kerjanya yang kini rancak dan sibuk hari demi hari.

Namun begitu, walaupun Aida Jebat telah membeli rumah di Kuala Lumpur, namun dia tetap kerap pulang ke kampung halaman untuk melawat keluarnya.

Siapa sangka rezekinya untuk membeli rumah pada usia muda, sedangkan rakyat Malaysia masih terkontang-kanting mencari rezeki ketika berada dalam usia beliau. Inilah yang dinamakan rezeki yang tak tersangka, siapa sangka muda-muda lagi sudah dapat membeli rumah .

Post a Comment

Previous Post Next Post