Israel Akan Diiktiraf Sebagai Negara Terkuat di Dunia?

Israel Bakal Diangkat Sebagai Negara Terkuat di Dunia? | Di sini anda akan didedahkan dengan kaitan antara akhir zaman dengan Zombie Apocalypse Situation. Semoga kita semua terpelihara daripada fitnah dajal.

Tulisan ini dipetik menerusi Facebook Mohd Syamim Hazwan.

Israel Akan Diiktiraf Sebagai Negara Terkuat di Dunia?

Zombie Apocalypse Situation 

1. World War 3 akan datang tak lama lagi dan akan musnahlah seluruh peradaban dunia dan akan diangkat Israel sebagai Negara Terkuat didunia 

2. Ramai akan kehilangan nyawa dan sumber makanan tak kira dimana pun anda berada 

3. Orang baik-baik akan menjadi jahat untuk mencari secubit makanan, mereka hilang akal kerana perubahan yang mendadak. 

4. Tak dapat makanan, nyawa anda dan kehormatan anda akan diragut syaitan yang hilang akal dan sifat manusia. Makanan simpanan kita akan dicuri oleh perompak perompak dan kaum wanita akan dijadi pemuas nafsu syaitan mereka. 

5. Kemiskinan seluruh dunia akan membunuh ramai orang miskin dan kelas pertengahan, hilanglah 60-70% manusia yang hidup didunia ini. 

6. Sesiapa yang ikut Tuhan Israel sahaja akan terselamat didunia yang hancur ini, manakala bagi orang yang beriman, hanya zikir dan amalan sebagai makanan. 

Israel Bakal Diangkat Sebagai Negara Terkuat di Dunia?

Zombie Apocalypse Kit 

1. Makanan kering, beras, garam, gula, biskut cap ping pong pun boleh. Pastikan bertahan sampai 2-3 tahun, cari lembu lembu dan kambing kambing untuk diternakkan dan jangan lupa simpan emas dan perak walau sedikit 

2. Khemah dan bersedia untuk menjadi backpackers. Orang Malaysia ramai yang bercita-cita nk jadi backpackers kekekekeke 

3. Pisau dan pedang untuk kegunaan harian seperti menebang pokok dan untuk mempertahankan diri andai bertemu zombie-zombie yang sudah 3-4 hari tidak nampak makanan. 

4. Mancis, atau batu api supaya senang untuk membuat unggun api. Sediakan alatan untuk memasak seperti periuk dan periuk nasi. 

5. Beli benih sayur sayuran dan tanaman yang boleh dijadikan makanan. Sawi ialah tanaman yang bagus. Pastikan makanan itu memberi tenaga yang mencukupi. 

6. Cuba untuk mengumpul seramai mana saudara Islam yang baru untuk hidup didalam jemaah supaya boleh bersatu dalam keadaan yang perit ini 

7. Belajarlah seni pertahankan diri, supaya boleh lindungi nyawa diri sendiri dan keluarga. 

8. Akhir sekali, sebenarnya yang paling penting... Allah akan uji kita kerana tahu kita mampu..andai anda hidup zaman akhir zaman, maka bersedialah untuk sebarang kemungkinan. Hidup anda sekarang ini bukan aman, ini cuma permainan yahudi supaya kita leka dan menjadi semakin bodoh..Mentaliti kita harus letak bahawasa kita ini sedang berperang dengan suatu kuasa yang amat dasyat. 

Aku bagitau semua ini sebab aku sayang korang semua walau tak pernah kita bersua rupa dan berkomunikasi suara 

Lupa nak tambah lagi satu mujur ada sahabat yang ingatkan, pastikan ada pakaian tebal untuk berdepan dengan musim sejuk stokin dan sarung tangan.

Post a Comment

Previous Post Next Post