"Saya seronok di sisinya. Kalau ada jodoh dengannya," Kata Sharnaaz

"Saya seronok di sisinya. Kalau ada jodoh dengannya," Kata Sharnaaz 


Pelakon Sharnaaz Ahmad sekali telah memberi komen terkini tentang hubungannya dengan kakak kepada selebriti Neelofa.

Bagi Sharnaaz, dia berharap hubungannya dengan Noor Nabila akan berkekalan dan berakhir ke jenjang pelamin. Bagi Sharnaaz, kini dia sememangnya sudah bersedia untuk menjadi suami.

Sebelum ini, hubungan mereka pernah putus dan mereka berdua bergaduh sehingga memadam gambar masing-masing di laman sosial.

Ini komen Sharnaaz:

GADUH MANJA

"Biasalah, waktu itu kami sedang 'bergaduh manja' sampai merajuk dan sentap. Maka keluarlah segala emosi ala muzik 'heavy metal'. Biasalah juga kalau bergaduh macam itu, sampai 'unfollow' laman sosial masing-masing."

TAK TOLAK JODOH

"Bagaimanapun sejujurnya saya seronok di sisinya. Kalau ada jodoh dengannya, saya tidak menolak. Ia memang kedengaran agak klise. Cuma, dalam soal ke arah itu (perkahwinan), biarlah ia terjadi tanpa tekanan sesiapa," 

SOKONG SHARNAAZ

"Dia memang banyak menyokong saya daripada aspek mental. Saya ini lelaki, kalau tiada perempuan yang memberikan semangat, terasa macam tidak lengkap. 

"Dia pun jenis yang 'sempoi' dan bukan wanita yang membuatkan kepala saya berserabut. Kami juga sebaya. Malah, tahap pemikiran juga hampir sama selain masing-masing berzodiak Virgo,"

TULANG BELAKANG PERNIAGAAN NEELOFA

"Dialah pembuat keputusan dan mengambil tahu semua perkara termasuk soal rekaan, promosi dan macam-macam lagi. Malah, saya perhatikan, tahap kebijaksanaannya cukup mengujakan saya. Dia memang jenis yang berorientasikan perniagaan seperti keluarganya juga," 

Semoga Sharnaaz dan Nabila akan bersatu, insyaAllah.

Post a Comment

Previous Post Next Post