Isteri dalam pantang jaga baby sensorang2 tapi suami curang dengan perempuan lain beri alasan isteri tak mesej punca cari perempuan lain

krt header

Didalam sebuah perkahwinan, kejujuran, keikhlasan dan kesetiaan amat penting dalam menjaga keharmonian rumahtangga. Janganlah disebabkan alasan berjauhan, seorang suami atau isteri bebas bermain cinta dengan orang lain tanpa memikirkan masa depan rumahtangga yang telah dibina.

Wanita ini baru 2 tahun berkahwin dan sekarang mempunyai anak berusia satu bulan. Sedang diri gigih bersengkang mata menjaga bayi kecil, suami di Melaka rupanya sedang enak bermain cinta dengan orang lain. Hmmm

Baru 2 tahun kahwin dan ada bayi kecil umur sebulan

krt 1 blur

Usia perkahwinan saya baru 2 tahun dan saya baru dikurniakan seorang baby boy berusia sebulan. Dalam sibuk saya berpantang, suami saya main kayu 3 dengan perempuan lain. Betapa hancur luluh hati saya. Saya tahu dah lama diorang berhubung. Suami salahkan saya tak jaga makan minum dia sebab dia curang. Kami pjj. Dia di Melaka dan saya di Kuala Lumpur.

Dia salahkan saya sebab tak selalu mesej

Kami berjumpa hujung minggu je. Semasa pantang, saya sibuk uruskan anak seorang diri. Dia boleh salahkan saya sebab tak selalu mesej dia sedangkan nak makan pon saya tak sempat sebab uruskan anak. Dia tak hargai langsung 20jam saya bertarung nyawa nak bagi dia zuriat, sakit perut kena belah sampai sekarang masih terasa bisa. Kantoi mesej pon sebab saya terbaca mesej di hp dia. Sekarang saya dalam dilema nak maafkan dia atau tak memandangkan anak masih kecik.

sumber: KRT

 

Sumber: Oh Bulan



lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW

Post a Comment

Previous Post Next Post