“Dia kata dia nakkan suami saya. Perempuan tu x habis mesej cakap nak dapatkan suami saya”

"Dia kata dia nakkan suami saya. Perempuan tu x habis mesej cakap nak dapatkan suami saya"

“Dia kata dia nakkan suami saya. Perempuan tu x habis mesej cakap nak dapatkan suami saya” -Sumber gambar dari dunyapakistan.com

salam warga krt , saya isteri dan tengah sarat mengandung dah masuk 8bulan , saya dan suami bahagia . suami tak pernah abaikan saya . apa apa saya teringin , cepat je dia akn carikan utk sy .sy nak apa mesti sy dpt .saya nak pegi mana ,mesti dia bawakkan . sungguhpun dia penat, dia usahakan . kalau dia oustation kemana mana , dia akan usaha jugak balik sbb dia tahu sy x boleh tido tnpa dia . dia xpernah merungut penat atau apa . cuma one day ni , ada satu perempuan mesej saya .dia kata dia sayangkan suami saya sampai x boleh nak move on .dia tahu status suami and isteri sedang sarat mengandung . dia kata suami saya tak layan dia , tapi dia akan cuba ambil hati suami saya .bermulanya , suami saya makan direstoran dia masa lunch hour dengan kawan dia . kawan si suami saya yg bagi no phone. perempuan ni ada mesej suami saya .saya xtahu lah berhubung dari situ ke macamana ? perempuan tu mintak tlg suami saya hantarkan dia pegi keje , suami saya tlg hanta sbb satu jalan . perempuan tu ada tangkap gamba dia and suami saya . perempuan tu add saya dekat ig and dalam masa yg sama dia post gamba dia and suami saya .caption ” i loveyou sayang , terima kasih hanta pegi keje ” saya terus mesej dia dekat ig apa motif dia and apa hubungan dia ? dia kata dia nakkan suami saya . saya senyap , malam tu suami macam biasa . saya check phone dia . dia xde friend dengan perempuan tu dekat wechat , ig , facebook semua . tapi suami saya xde block dekat whatsapp . cuma block dekat contact je . bila saya senyap . perempuan tu menjadi jadi dia hanta message . saya x boleh sabar , saya mengamuk teruk . sampai saya x bagi suami explain . dia menangis cakap dia x curang . saya tunjuk gamba tu . dia kata itu cuma dia tlg hanta , masa tu kawan dia ada jugak . bukan berdua. lepastu dia x da langsung contact budak tu sbb budak tu baru umur 19 .lol–” perempuan tu x habis message saya cakap nak dapatkan suami saya . saya dah block dia dekat ig . tapi lepastu dia akan pakai ig lain. dia akan guna banyak cara untuk dapatkan suami saya . apa dia nak , aniayai kaum dia , bukan takda laki bujang . tak kesian ke dekat perempuan mengandung macam saya ? dia xde perasaaan ke . suami saya bukan handsome pun , kulit pun x cerah . kulit pun x flawless . kaya pun tak ? tapi saya bersyukur . suami hari hari pujuk saya . biarkan dia . saya cuma takot jadi macam kawan saya . kena buatan sampai suami tinggalkan dia untuk perempuan lain . perempuan dekat lua sana , ramai lagi laki bujang . kenapa mesti suami orang? apa ada dengan suami orang ? tak kesian ke ? 😥😥 saya stress

Sumber: KRT



lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW

Post a Comment

Previous Post Next Post