Isu Tuntut Cerai, Hanez Suraya Muatnaik Gambar Cium Suami, Tampil Beri Komen Balas

Isu Tuntut Cerai, Hanez Suraya Muatnaik Gambar Cium Suami, Tampil Beri Komen Balas


Pelakon Hanez Suraya sekali lagi mencuri perhatian ramai tentang perkahwinannya.

Dikatakan dia telah menuntut cerai dari suami iaitu Romie Razin.

Apabila ditanya oleh orang ramai dan juga pihak media, dia hanya mengambil sikap berdiam diri.

Hari ini Hanez Suraya membuat komen tentang hal ini.

Jom baca:

Assalammualaikum.. 

Terlebih dahulu saya ingin memohon maaf kpd semua pihak sekiranya saya mengambil langkah utk berdiam.. 

Bukan berdiam bermaksud saya mengiyakan atau menafikan cuma mengambil masa utk mencari ruang utk tenang..

Tiada apa yg saya ingin jelaskan di atas apa yg terjadi.. Sememangnya kami hanya manusia biasa yg tidak lari dr melakukan kesilapan.. 


Cuma apa yg penting antara saya dan suami saya kami masih bahagia bersama dan tidak ada apa2 yg berlaku..

Alhamdulillah rumahtangga kami masih kekal..

Apa yg terjadi biarlah kami berdua selesaikan dan tidak perlu ada spekulasi2 yg menjadi tokok tambah dr pihak2 tertentu..

Syukur Alhamdulillah suami saya sentiasa tenang di atas apa yg berlaku ini..

Terima Kasih di atas sokongan2 kuat dr pihak keluarga, rakan2 rapat, media dan fans di luar sana yg sentiasa memberi semangat dan mendoakan yg baik2 utk kami..

Doakan yang baik-baik sahaja..


Hanez Suraya juga memuatnaik gambar dirinya bersama suami.





Sumber Isu Tuntut Cerai, Hanez Suraya Muatnaik Gambar Cium Suami, Tampil Beri Komen Balas

Post a Comment

Previous Post Next Post