Ibu bapa risau jadi andartu, wanita 31 tahun telan 7 batang berus gigi lepas dipaksa kahwin

Doktor telah membuang tujuh batang berus gigi dari badan seorang wanita setelah dia menelan kesemua objek itu bagi membantah tindakan ibu bapa yang memaksanya untuk berkahwin.

Ibu bapa risau jadi andartu, wanita 31 tahun telan 7 batang berus gigi lepas dipaksa kahwin

Ibu bapa risau jadi andartu, wanita 31 tahun telan 7 batang berus gigi lepas dipaksa kahwin

Doktor di hospital di China membuang kesemua bendasing itu setelah wanita berkenaan mengadu berasa sakit di bahagian perut.

Staf di hospital berkenaan terkejut apabila mendapati hasil imbasan mendapati alat pembersih gigi itu tersangkut di bahagian ususnya.

Dia kemudian dikejarkan ke unit kecemasan dan menjalani pembedahan yang memakan masa enam jam. Pembedahan itu memakan masa yang lama disebabkan dua dari berus gigi tersebut sudah menusuk hatinya.

Tindakan berbahaya wanita berkenan bermula apabila ibu bapanya mulai gusar jika anaknya itu tidak dapat berkahwin dan menjadi andartu di usia 31 tahun.

Ibu bapa wanita dari bandar Ningde, Fujian itu kemudian memaksa anaknya menghadiri satu ‘blind date’ dan memperkenalkannya kepada seorang lelaki yang dipercayai boleh menjadi suami yang baik untuknya.

Bagaimanapun, wanita berkenaan tidak bersetuju dengan keputusan tersebut.

Wanita itu mula mengalami masalah mental apabila selalu bergaduh dengan ibunya sehinggakan dia mula memakan objek-objek aneh seperti butang baju, rambut dan getah sejak enam bulan lalu.

Namun, baru-baru ini dia mula memakan berus gigi.

Proses pembedahan sedikit terganggu apabila dua dari berus gigi sudah mencucuk hatinya manakala empat ditemui di usus kecil dan tiga lagi sudah memasuki bahagian usus besar.

Menurut Mirror, satu per tiga dari usus kecil  dan 20cm dari usus besar wanita itu terpaksa dibuang.

SumberMirror

 

Via: SK



Sumber Ibu bapa risau jadi andartu, wanita 31 tahun telan 7 batang berus gigi lepas dipaksa kahwin

Post a Comment

Previous Post Next Post