Suami tak sengaja langgar isteri sendiri sampai maut

Seorang wanita berusia 64 tahun maut selepas dilanggar secara tidak sengaja oleh suaminya sendiri.

Isteri maut dilanggar suami sendiri

Selepas melanggar isterinya, lelaki yang panik turut melanggar tiang di blok Lembaga Perumahan kira-kira 10 meter dari lokasi kejadian, kata saksi.

Kejadian berlaku kira-kira 7.50 petang di tempat letak kereta Blok 332, Ang Mo Kio Avenue 1.

Pasukan Pertahanan Awam Singapura (SCDF) memberitahu Strait Times, mereka dimaklumkan insiden berkenaan pada jam 7.51 dan sebuah ambulans dihantar.

“Seorang wanita berusia 64 tahun, tidak sedarkan diri ketika dibawa ke Hospital Tan Tock Seng di mana dia kemudiannya meninggal dunia akibat kecederaan yang dialami. Siasatan sedang dijalankan,” kata polis.

Pelajar Goh Xinyi yang berada di kedai optik ibunya di Blok 332, Ang Mo Kio Avenue 1 berdekatan lokasi kejadian berkata, dia dan ibunya mendengar dentuman kuat kira-kira jam 8 malam.

“Kami keluar dan melihat seorang wanita tua terbaring dalam keadaan berlumuran darah di sekitar kepalanya.

“Seorang lelaki beusia dalam lingkungan 50an dan 60an melutut di sebelah tubuh wanita itu dan kelihatan sangat tertekan dan berulang kali menyebut “Dia isteri saya dan mengapa saya melanggarnya” dalam bahasa Mandarin,” kata Goh.

Menurut Goh lagi, lelaki itu memberitahunya, dia secara tidak sengaja melanggar isterinya yang berada bertentangan di tempat letak kereta iaitu kira-kira 10 meter dan dalam keadaan panik dia terpijak gear yang salah dan menyebabkan dia turut melanggar tiang berhampiran blok 332.

Seorang pejalan kaki yang enggan namanya didedahkan berkata, kereta itu juga telah melanggar dua motosikal ketika merempuh tiang.

Sumber: Sinar Harian



Sumber Suami tak sengaja langgar isteri sendiri sampai maut

Post a Comment

Previous Post Next Post