2:55:00 AM

Salam warga iih..tq admin sebab siarkan luahan hati saya..hari ni saya berpantang 20 hari..semalam adalah kejadian paling buruk ketika berpantang yang berlaku pada saya..

Isteri baru berpantang 20 hari terpaksa tolak ajakan suami untuk bersama, namun si suami tergamak beri isteri ubat tidur dan rogol isteri sendiri!

Isteri baru berpantang 20 hari terpaksa tolak ajakan suami untuk bersama, namun si suami tergamak beri isteri ubat tidur dan rogol isteri sendiri!

sepanjang saya berpantang,suami saya yang selalu letakkan ubat dekat luka jahitan saya.. semalam dia ada minta nak bersama tapi saya tak nak sebab saya cakap saya masih berpantang,

darah nifas belum kering and luka bahagian dalam belum baik lagi walaupun luka luar dah baik..lelaki biasa lah bila dengar jawapan macam tu terus buat muka tapi saya jenis tak layan sebab saya risau kalau saya sakit belum tentu dia peduli..

lepas tu time nak makan,dia mesti sediakan makanan saya..kita yang bf kan anak selalu haus and mesti cari air dulu sebelum makan..saya minum lah air milo panas yang dia buatkan untuk saya..

dalam beberapa minit lepas tu,kepala saya pening terus saya tak sedar kan diri..tiba2 saya sedar,saya dalam bilik tanpa pakai baju and suami saya ada dekat sebelah tengah peluk saya..

saya kejut suami,tanya apa yang dah jadi?dia senyum je..lepas tu dia cakap tak tahan sangat..terus saya tampar muka dia..rupanya dia bagi saya ubat tidur and dia dah meratah saya time saya tak sedar diri..hmmm..saya tak tahu nak buat apa lagi..

apa yang akan terjadi dekat diri saya selepas ni sedangkan saya belum habis berpantang..tlong bagi pendapat..saya risau kalau saya sakit..saya 1 hari kurungkan diri dalam bilik..

suami pujuk minta maaf saya langsung tak hiraukan..yang saya hiraukan diri saya and anak saya je buat masa sekarang..hmmm

Sumber: Info Ibu Hamil



Sumber Isteri baru berpantang 20 hari terpaksa tolak ajakan suami untuk bersama, namun si suami tergamak beri isteri ubat tidur dan rogol isteri sendiri!

0 comments:

Post a Comment

loading...