“Lelaki Loser Jer Sibuk Pasal Izara Punya Watermelon”

RAKAMAN video ‘belanja’ pelakon Izara Aishah yang tampil terlampau seksi hingga menampakkan sebahagian tubuhnya, telah mencetuskan kecaman hebat daripada netizen di media sosial.

Rata-rata peminat yang melihat video tersebut mengakui busana yang digayakan oleh pelakon wanita itu amat terdedah dan begitu menjolok mata.

“Lelaki Loser Jer Sibuk Pasal Izara Punya Watermelon”

“Lelaki Loser Jer Sibuk Pasal Izara Punya Watermelon”

Difahamkan, rakaman berdurasi empat saat itu menurut Izara merupakan klip lama dan bukan ketika menghadiri Anugerah Bintang Popular BH di Putrajaya pada 14 Mei lalu.

Bagaimanapun di laman Facebook, tampil seorang wanita mendakwa tindakan Izara yang menggenakan pemakaian serba terdedah itu tidak jadi isu jika netizen tidak mengecam dan mengkritik cara pemakaian pelakon tersebut.

 

"Lelaki Loser Jer Sibuk Pasal Izara Punya Watermelon"

“Kebanyakkan lelaki yang condemn aurat artist ni la yang paling banyak imaginewanita bertutup aurat secara sexual.

“Budak iklan Petronas yang umur 15 tahun tu punya watermelon pun boleh jaditempting bagi dia orang, so what do you expect from these people point of views?”soalnya.

Tambah wanita yang dikenali sebagai Auni Ameera itu, hanya lelaki loser sahaja yang akan menggunakan alasan ‘aurat’ bagi menghentam wanita-wanita berpakaian seksi di laman sosial.

“Lelaki yang abuse wanita online is basically a loser, kalau kau tak boleh competedengan perempuan dari segi economy atau physical appearance then kutuk lah dia punya aurat sebab itu je modal yang boleh buat lelaki loser rasa selamat,” katanya.

Ekoran kenyataan kurang cerdik, ruangan komen status wanita itu dihujani komen netizen yang tidak setuju dan rata-ratanya menyoal kembali tahap pemahaman ilmu agama wanita Muslimah tersebut.

“Jangan tegakkan benang yang basah, hukum haram tetap haram, jangan dihalalkan, mana pergi pegangan akidah tu… jangan kerana dia artis pujaan, kamu membelakangkan hukuman Tuhan,” tulis Roti Jala.

Manakala Sedagher Azlan pula berkata; “Hek eleh dia sendiri tunjuk-tunjuk aset lepas itu ada pulak yang backup and salahkan orang lain.. Yahudi giler.

Muhd Amirul pula menambah; “Perempuan yang dedah aurat sana sini lelaki pulak yang dipanggil loser? What a noob statement.

“Kesian kan ko ni. Ohh Patut la penampilan ko pun macam orang takde agama. Sotak hairan lah ko backup orang macam dia. Ko nak kata aku judge ko? Abes ko judge lelaki takpe? Loser.”

Sumber: MYNEWSHUB.CC

 



Sumber “Lelaki Loser Jer Sibuk Pasal Izara Punya Watermelon”

Post a Comment

Previous Post Next Post