6:17:00 PM
Nak kahwin tapi gaji kecik? Ini 3 cara kumpul duit kahwin RM57 ribu dan beli rumah RM200 ribu

Nak kahwin tapi gaji kecik? Ini 3 cara kumpul duit kahwin RM57 ribu dan beli rumah RM200 ribu

Zaman sekarang ni kalau gaji dalam RM4k pun boleh katakan cukup-cukup makan je. Nak bayar sewa rumah, bil telefon, bil api air, barang dapur.. Eh macam-macam lagi lah. Tu belum masuk lagi bahagian nak belanja girlfriend semua. Ada juga sesetengah orang buat loan untuk kahwin sebab nak harapkan duit gaji tu? Harapan la..

Justeru itu, jom kita lihat bagaimana cara dan langkah-langkah untuk atasi masalah kewangan kita ni. Harap-harap dapat lah membantu.

 

Bagaimana nak kumpul duit kahwin & beli rumah?

Ini 3 cara yang boleh anda lakukan

Hasil yang dapat di sijil pertama & kedua

Ramai orang kerja lebih 6 tahun tapi masih tak mampu beli rumah

Sumber: Twitter Mr Hartanah

Via: Oh Bulan



Sumber Nak kahwin tapi gaji kecik? Ini 3 cara kumpul duit kahwin RM57 ribu dan beli rumah RM200 ribu

0 comments:

Post a Comment

loading...