Selamat Kantoi Mabuk Dan Berjoli Dengan Wanita Lain (Video)

Cerita pasangan unik selamat 16 dan rohaya kembali menggemparkan media tempatan dan publik apabila sebuah video yang di dakwa selamat sedang asik berjoli dengan wanita lain di sebuah pesta menjadi tular.

Seperti diketahui, pernikahan pasangan 16 tahun dan 71 tahun Selamat dan Rohaya bikin semua orang terkejut.

Tidak hanya itu,kisah-kisah yang menarik perhatian ramai selepas keduanya menikah juga sangat viral,mulai dari selamat mengurung isteri kerana takut di lirik orang lain,terakhir diketahui selamat enggan pergi solat jumaat kerana takut rindukan isteri.

Selamat Kantoi Mabuk Dan Berjoli Dengan Wanita Lain

Kedua pasangan ini telah menjadi bintang tamu program Hitam Putih yang dipandu Deddy Corbuzier.

Setelah menjadi tamu di Jakarta, keduanya sempat berkunjung ke Monas sebelum akhirnya bertolak kembali ke kampung halaman mereka di Baturaja, Ogan Komering Ulu.

Bagaimanapun selepas mereka pulang,sebuah video tular dilaman media sosial yang mengatakan selamat kantoi mabuk dan berjoli dengan beberapa wanita dalam sebuah pesta pernikahan.

Seperti yang terlihat dari video di youtube, yang diunggah akaun Berita Total, 17 Juli kelmarin.

Meski suasana tampak gelap, namun beberapa kali sinar lampu memperlihatkan dengan jelas Selamat menikmati alunan musik itu.

Beberapa natizen pada awalnya tidak percaya bahwa dalam video berkenan adalah selamat,namun kalimat yang diucapkan warga di dalam video membuat netizen yakin sosok tersebut benar adalah Selamat.

Seorang wanita dalam video terdengar mengatakan “Artis mana ini, yang nikah dengan nenek-nenek kemarin, mano nenek-nenek itu?”




Sumber Selamat Kantoi Mabuk Dan Berjoli Dengan Wanita Lain (Video)

Post a Comment

Previous Post Next Post