Ayrahana Hijab Perfume Tahan Lama dan Mudah dibawa Kemana Saja

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Mesti korang tau kan hobi YI ialah travel dan baru-baru ni YI baru jer balik dari travel. Sepanjang travel kali YI risau sedikit maklum la sekarang ni musim panas dan YI ni jenis yang cepat berpeluh. Takut juga orang sekeliling tidak selesa, yela takut-takut ada bau badan kan. So kali ni YI nak share macam mana YI sentiasa berbau segar dan wangi.

Ayrahana Hijab Perfume, YI tidak pelu risau kalau ada bau badan ketika YI travel atau pun kemana saja. Dengan Ayrahana Hijab Perfume korang tak perlu risau dan yang paling penting korang akan lebih yakin apabila korang berada di tempat yang ramai orang. Ayrahana Hijab hadir mempunyai 8 pilihan wangian, bertaraf wangian antarabangsa yang mampu bertahan lebih dari 8 jam dan juga halal serta boleh dibawa solat.

Ayrahana Hijab Perfume juga mudah dibawa kemana saja kerana botol Ayrahana Hijab Perfume hanya 10ml dengan harga hanya RM55 sahaja untuk 4 botol, ia pastinya mampu membuatkan korang kembali yakin untuk berhadapan dengan orang ramai. Pilihan wangian  Ayrahana Hijab Perfume tidak terhad kepada kaum adam sahaja kerana  Ayrahana Hijab Perfume juga mempunyai wangian khas untuk kaum hawa.

Senarai wangian Ayrahana Hijab Purfume untuk lelaki

✔️ MAILA PERFUME By Ayrahana Hijab
✔️ ARMIA PERFUME By Ayrahana Hijab
✔️ BARSUA PERFUME By Ayrahana Hijab
✔️ ARFAN PERFUME By Ayrahana Hijab

Senarai wangian Ayrahana Hijab Purfume untuk wanita

✔️ HAWA PERFUME By Ayrahana Hijab
✔️ SALLEHA PERFUME By Ayrahana Hijab
✔️ ADAMIA PERFUME By Ayrahana Hijab
✔️ NOHAR PERFUME By Ayrahana Hijab

How to buy/contact:

Fanpage: http://ift.tt/2zdxJPg
Instagram: http://ift.tt/2j4StQg
Website: http://ift.tt/2BgQsv3
Online Order: http://ift.tt/2iWZ7Ir



Sumber Ayrahana Hijab Perfume Tahan Lama dan Mudah dibawa Kemana Saja

Post a Comment

Previous Post Next Post