Hack Whatsapp & Akhirnya Si Isteri Dapat Tahu Rahsia Besar Suaminya 'Main' Wanita Lain


Haish! gejala hack ni ingatkan dekat facebook je, rupanya whatsapp pun ada juga ni. Tapi apa yang menariknya bila dapat hack whatsapp orang yang kita sayang? Korang pernah try ke?
Tapi bahaya juga sebab kita dah menceroboh dalam kawasan peribadi orang tanpa kebenaran, nak buat macam mana kalau dah itu je caranya untuk mendapatkan kepastian kan. Kalau kes dia ni macam mana pula ni? korang rasa betul ke tak tindakan si isteri ni?

Dia ingat main jongkang jongkit agaknya1

2

Okay jangan stereotype dulu3

Sampai typo tu4

Si isteri ni pun melayan…5

Pandai berdrama betul, acah-acah je6

Tau pun takut, sedar-sedar la awak tu dah kahwin7

Sudah la pandai hack, pandai pula berdrama dah macam penyiasat. So lepas ni suami-suami tak ada chance la nak menggatal lagi. Tapi jangan pula jadikan alasan untuk mendapatkan sesuatu korang nak. Si isteri ni ada menyatakan bahawa adakah dia boleh gunakan screenshot ni sebagai bukti untuk dikemukakan kepada pegawai jabatan agama.
Jadi kalau nak tau kenalah tanya yang lebih arif tentang perkara seperti ini, dan seeloknya kalau ada masalah rumah tangga bincang sesama pasangan dahulu dan kalau sukar maka perlu ada campur tangan orang ketiga atau minta nasihat kaunseling tentang masalah yang dihadapi.

Post a Comment

Previous Post Next Post