“Kesian suami saya doc, nanti masuk penjara” – Ini respons doktor ini bila cuba dirasuah oleh si isteri suruh tarik balik laporan dipukul suami

Bak kata pepatah, sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula suami isteri. Mesti tak lari dari berselisih pendapat. Tapi kalau ya pon ada yang tak sependapat tak perlulah sampai bergaduh sampai mencederakan fizikal pasangan.

"Kesian suami saya doc, nanti masuk penjara" - Ini respons doktor ini bila cuba dirasuah oleh si isteri suruh tarik balik laporan dipukul suami

“Kesian suami saya doc, nanti masuk penjara” – Ini respons doktor ini bila cuba dirasuah oleh si isteri suruh tarik balik laporan dipukul suami

Seorang doktor berkongsi pengalamannya cuba disogok oleh pesakit. Di mana pesakit ini meminta untuk menarik balik laporan kesihatan yang boleh menyebabkan suaminya dimasukkan ke penjara. Kesiankan suami, suami takda pulak kesiankan isteri waktu pukul.

“Boleh tak tarik balik report tu?”

“Saya mintak RM3.8 juta..”

 Via: Oh Bulan


Sumber “Kesian suami saya doc, nanti masuk penjara” – Ini respons doktor ini bila cuba dirasuah oleh si isteri suruh tarik balik laporan dipukul suami

Post a Comment

Previous Post Next Post