Bayi Lelaki 12 Bulan Maut Ngeri Digilis Lori…

TRAGIS… Seorang bayi lelaki berusia setahun maut dalam keadaan ngeri akibat digilis sebuah lori di Jalan Kampung Baru Cina, Semenyih, Kajang, Selangor lewat malam tadi.

Bayi Lelaki 12 Bulan Maut Digilis Lori...

Bayi Lelaki 12 Bulan Maut Ngeri Digilis Lori…

Dalam kejadian kira-kira jam 10 malam itu, A. Harianiskumar menunggang motosikal bersama abang, ibu dan neneknya di kawasan Flat Kampung Baru Cina.

Penolong Pengarah Operasi Bomba dan Penyelamat Selangor, Mohd. Sani Harul berkata, sebuah lori yang baru keluar dari flat berkenaan secara tiba-tiba meluru laju sebelum melanggar mereka.

“Kejadian menyebabkan semua mangsa tercampak ke jalan, manakala kanak-kanak itu terjatuh di bawah tayar lori dan digilis.

 

“Akibatnya, mangsa parah di kepala dan disahkan maut di lokasi,” katanya yang dipetik sebuah portal akhbar berita tempatan.

Bayi Lelaki 12 Bulan Maut Digilis Lori...

Bayi Lelaki 12 Bulan Maut Digilis Lori...

Seramai lapan anggota dari Balai Bomba dan Penyelamat Semenyih dikejarkan ke lokasi kejadian setelah menerima panggilan daipada orang ramai pukul 10.05 malam.

Ujarnya lagi, pemandu lori berkenaan didapati melarikan diri dengan meninggalkan kenderaannya dan kes diserahkan kepada polis untuk tindakan lanjut.

Sumber: MYNEWSHUB.CC

 



Sumber Bayi Lelaki 12 Bulan Maut Ngeri Digilis Lori…

Post a Comment

Previous Post Next Post