CETUS KONTROVERSI!! Inilah foto terbaru memeranjatkan Umi Qazrina, bekas pelakon iklan kemerdekaan ke-50 Petronas pada tahun 2007 yang menimbulkan perbalahan ramai netizen!!!





Gara-gara foto p@yud@r@ besar dan ketat Umi Qazrina pelakon iklan kemerdekaan Petronas, inilah yang dilakukan netizen di laman sosial yang amat memeranjatkan.

HILANG AKAL! Foto p@yud@r@ besar dan ketat Umi Qazrina (pelakon iklan kemerdekaan Petronas) jadi perbalahan netizen

Laman Facebook popular, Sukan Star TV telah memuatnaik sekeping foto terkini yang menampilkan bekas pelakon iklan kemerdekaan ke 50 terbitan Petronas pada tahun 2007 yang meningkat remaja telah mencetuskan perbalahan dikalangan netizen.

Beberapa komen berunsur sindiran lucan telah ditulis oleh beberapa pengunjung laman facebook tersebut yang mengatakan betapa 'besar'nya Umi Khazriena sekarang, dengan mengkhusukan pada buah d@d@ remaja tersebut.

“Hhahahaha ni trbaik...betoi jgk kdg2 pikir.baik ye kecik, trsembunyi..besar dh xtrsembunyi..org nampak org tgk. Akan jadi gangguan $ek$u@l kpd laki2…” tulis seorang pengunna FB dengan penuh sindirian, Asmar Mie.

Terkilan dengan tulisan tersebut, seorang pengguna membantah dengan menuduh Asmar sebagai melakukan gangguan $ek$u@l.



“Sedar x sedar banyak giler komen yang ke arah gangguan $ek$u@l kat sini. Nampak betapa rmainya mengalami keruntuhan akhlak dari segi lisan. Yg tak menutup aurat memang dh salah. Tapi yg komen melampau ttg kopek besar tu dah tentu berdosa juga.. insaflah wei.” kata Iza Yanti.


Ummi Khazriena — juga dikenali sebagai Umi Qazrina di dalam video itu berusia 7 tahun ketika membuat penampilan pertama di dalam iklan tersebut yang diarahkan oleh allahyarhamah Yasmin Ahmad. Beliau kini berusia 15 tahun.







Post a Comment

Previous Post Next Post