4:25:00 PM
1

Pagi tadi gembar di laman sosial media bila rumah usahawan, jutawan muda diserbu oleh pihak berkuasa kerana menjual barangan tiruan. Berdasarkan tajuk akhbar tersebut, satu nama sahaja orang ramai boleh agak. Tak perlu lah kami sebut disini.. Korang mesti tahu kan?

"Salam jari tengah dari aku mewakili peniaga online" - Peniaga online berang isu jutawan barang ciplak diserbu KPDNKK

“Salam jari tengah dari aku mewakili peniaga online” – Peniaga online berang isu jutawan barang ciplak diserbu KPDNKK

Ramai yang memuji pihak berkuasa kerana bertindak tegas dengan perkara itu dan ada juga yang mencela tindakan tu. Individu ni jelas sekali tak setuju peniaga online sering kali ditindas. Nah, baca lagi apa lelaki ni ingin katakan..

‘Kau ingat senang nak senang?’

‘Datang kau terus bunuh harapan mereka semua..’

‘Habis kau nak orang muda jadi apa?’

Sumber: Facebook

 Via: Oh Bulan

 



Sumber “Salam jari tengah dari aku mewakili peniaga online” – Peniaga online berang isu jutawan barang ciplak diserbu KPDNKK

1 comments:

Post a Comment

loading...