Rasa Serba Salah, Datuk Seri Vida Mahu Berikan Beg Miliknya Kepada Peminat

Sebelum ini viral di media sosial fanpage Facebook palsu Datuk Seri Vida yang kononnya mahu 'sedekahkan' beg LV miliknya kepada peminat yang bertuah.


Terbaharu, atas dasar prihatin dan rasa berterima kasih, Datuk Seri Vida betul-betul berhajat memberikan beg miliknya kepada mereka yang bertuah.

Hajat murni Datuk Seri Vida itu diluahkan di fanpage rasmi miliknya. Namun, tiada pula syarat-syarat yang dikenakan.

Datuk Seri Vida Mahu Berikan Beg Miliknya Kepada Peminat

Kata Datuk Seri Vida,

Assalamualaikum..

Thank you sayang sayangg semua yang share dgn saya story ACCOUNT FAKE FB saya. Sebelum ini saya ada page tapi dihack oleh individu tak bertanggungjawab. Dan ada yang buat FB page mcm saya punya. Jadi sy buat keputusan buat balik account page ini.

Untuk cerita yang viral pasal beg LV tu kan saya jadi serba salah melihat ramai yang berminat memiliki barangan saya. Jadi sebagai ucapan terima kasih saya benar-benar akan menghadiahkan beberapa beg saya kepada beberapa orang yang bertuah yang telah share pasal viral tadi. Ini bukan FAKE ya sayang sayang.. Nantikan siapa yang akan memilikinya.. Muahh muahh..

Jadi, kepada anda semua yang berhajat mahu beg percuma (pastinya mahal) dari Datuk Seri Vida. cepat-cepat .

Tonton video Dr Vida nak bagi beg kepada peminat.



Lagi video Dr Vida nak bagi beg kepada peminat.



Fanpage rasmi Datuk Seri Vida:

Dato' Seri Vida (Ini adalah satu-satunya page rasmi Dato' Seri Vida. Jangan tertipu dengan page fake yang menawarkan beg dan lain-lain.)

Post a Comment

Previous Post Next Post