Lelaki Dedah Kenapa Dia Takut Sangat Pinjamkan Duit Pada Orang (20 Gambar)

Inilah antara punca mengapa aku takut nak meminjam duit pada makhluk ciptaan Allah yang bernama manusia.

Lelaki Dedah Kenapa Dia Takut Sangat Pinjamkan Duit Pada Orang

  1. 2 daripada 10 orang adalah penipu.
  2. 4 daripada 10 orang liat mahu membayar hutang sampai nak bergaduh baru dapat duit semula.
  3. 2 daripada 10 orang lambat bayar.
  4. 2 daripada 10 orang sahaja yang akan bayar on time.


“Inilah Punca Aku Takut Pinjamkan Duit Pada Manusia”

Aku Takut Pinjamkan Duit Pada Manusia

Aku Takut Pinjamkan Duit Pada Manusia

Aku Takut Pinjamkan Duit Pada Manusia

Aku Takut Pinjamkan Duit Pada Manusia

Aku Takut Pinjamkan Duit Pada Manusia

Aku Takut Pinjamkan Duit Pada Manusia

Aku Takut Pinjamkan Duit Pada Manusia

Aku Takut Pinjamkan Duit Pada Manusia

Aku Takut Pinjamkan Duit Pada Manusia

Aku Takut Pinjamkan Duit Pada Manusia

Aku Takut Pinjamkan Duit Pada Manusia

Aku Takut Pinjamkan Duit Pada Manusia

Aku Takut Pinjamkan Duit Pada Manusia

Aku Takut Pinjamkan Duit Pada Manusia

Aku Takut Pinjamkan Duit Pada Manusia

Aku Takut Pinjamkan Duit Pada Manusia

Aku Takut Pinjamkan Duit Pada Manusia

Aku Takut Pinjamkan Duit Pada Manusia

Hari demi hari, aku sentiasa bersangka baik terhadap makhluk bernama manusia yang cuba meminjam duit daripada aku. Aku gagahkan diri juga untuk mempercayai bahawa makhluk-makhluk ini akan mengotakan janji. Namun akhirnya aku dikhianati.

Patutkah aku terus memberi kepercayaan kepada makhluk-makhluk seperti ini lagi? - Syafiq Iqbal

Post a Comment

Previous Post Next Post