Video Zaida Pugh, Ibu rakam dan tikam bayi sendiri 7 kali sampai mati dan post online untuk si ayah lihat

Dipetik dari lama Snopes. Facebook pengguna Zaida Pugh atau dikenali juga sebagai Ms Muffin Babey, memuat naik video yang menunjukkan kononnya seorang wanita menikam bayinya sampai mati hanya kerana untuk membalas dendam pada teman lelakinya yang merupakan ayah kepada bayi tersebut. [Video di bawah mungkin tidak sesuai untuk semua penonton]

Video Zaida Pugh Ibu rakam dan tikam bayi sendiri 7 kali sampai mati

Video Zaida Pugh Ibu rakam dan tikam bayi sendiri 7 kali sampai mati dan post online untuk si ayah lihat

Video Ibu rakam dan tikam bayi sendiri 7 kali sampai mati dan post online untuk si ayah lihat


Video tersebut menjadi viral dan ditonton lebih daripada 1.2 juta view dalam tempoh beberapa hari sahaja. Walaupun video ini popular, tiada sumber-sumber lain memberikan apa-apa maklumat mengenai kejadian yang berlaku. Apabila Zaida Pugh upload video kedua ke laman Facebook beliau menjelaskan bahawa video itu adalah gurauan atau prank untuk meningkatkan kesedaran. Tidak jelas apa kesedaran yang cuba Zaida Pugh ketengahkan:

Mengapa saya lakukan video ini? Kerana ada mesej yang di luar sana. Saya rasa seperti saya mungkin akan mengulangi diri saya terlalu banyak. Ia adalah satu panggilan. Ini adalah panggilan kepada orang ramai. Hello? Bangun. Ini sebenarnya adalah sesuatu yang sedang berlaku. Ini adalah sesuatu yang kita perlu hadapi dan kita perlu membuat perubahan. Hello, ini adalah panggilan untuk semua orang.


Secara kesimpulannya, video ini cuma gurauan semata-mata dan kedua-dua wanita dalam video itu hanya berlakon sahaja.



lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW

Post a Comment

Previous Post Next Post