Hairan Bra Berbau Busuk, Apa Yang Wanita Ini Temukan Sangat Mengejutkan

Bra adalah keperluan sehari hari paling penting bagi wanita, akan tetapi perlu di ingat bahawa keadaan bra perlu juga diperhatikan agar tidak mengundang malapetaka pada si pemakai. Seperti mana yang di alami oleh seorang wanita bernama Alea.

Katanya Ada sesuatu yang busuk disebalik bra yang dia gunakan sepanjang hari, hal itu diketahuinya selepas buah dadanya mulai merasa gatal-gatal seperti ruam, padahal bra yang dia pakai baru saja dibasuh.

Kerana perasaan ingin tahu dia pun membuka bra yang mengandungi span tebal yang dimilikinya dan mengoyakkannya.

Hairan Bra Berbau Busuk, Apa Yang Wanita Ini Temukan Sangat Mengejutkan

Akan tetapi ia menemukan sesuatu yang sangat mengejutkan, Alea menemukan Sejenis Gel atau rempah yang di selipkan di dalam span bra tersebut yang tujuannya untuk melancarkan peredaran darah di sekitar payudara, lebih mengejutkan apabila Alea menemukan beberapa ulat belatung bersarang di dalam gel bran ya itu.

Bagaimanapun Alea sempat kongsikan kejadian itu dilaman sosial, dia menceritakan perkara yang di alaminya itu terjadi akibat dari pencucian bra yang kurang tepat serta pengeringan yang kurang rata.

Begitu juga dengan cara mencucinya, Alea mengingatkan agar tidak mencuci bra dengan cara di lipat karana ia akan membuat cup bra jadi bocor dan mengakibatkan Gel rempah bra jadi rosak.

Tonton video Hairan Bra Berbau Busuk, Apa Yang Wanita Ini Temukan Sangat Mengejutkan di bawah.



Sumber Hairan Bra Berbau Busuk, Apa Yang Wanita Ini Temukan Sangat Mengejutkan

Post a Comment

Previous Post Next Post