“Saya dah gemuk saya dah buruk” – Wanita ini menangis kerana diejek saudara-mara, mari baca apa yang suami wanita ini lakukan. Satu dalam sejuta!

"Saya dah gemuk saya dah buruk" - Wanita ini menangis kerana diejek saudara-mara, mari baca apa yang suami wanita ini lakukan. Satu dalam sejuta!

“Saya dah gemuk saya dah buruk” – Wanita ini menangis kerana diejek saudara-mara, mari baca apa yang suami wanita ini lakukan. Satu dalam sejuta!

Dalam kehidupan berumahtangga, persefahaman dan tolak ansur merupakan elemen yang penting untuk menjamin kebahagiaan. Perselisihan faham dan pergaduhan kecil tu biasalah kan, kadang-kadang sebab perkara kecil pun boleh bergaduh.

Di facebook, wanita ini cerita kisah rakannya yang tak tahan diprovok saudara mara. Ada yang ejeknya tak cantik sejak melahirkan 3 anak. Namun, jawapan suaminya ini memang kami respect!

 

‘Saya dah buruk, dah gemuk’

‘Abang minta maaf, abang salah’

Mungkin yang gelojoh tu hanya suami awak

sumber : Intan Dzulkelfi

Via: Oh Bulan



Sumber “Saya dah gemuk saya dah buruk” – Wanita ini menangis kerana diejek saudara-mara, mari baca apa yang suami wanita ini lakukan. Satu dalam sejuta!

Post a Comment

Previous Post Next Post