Suami Tak Tahan Isteri 'NAK' Setiap 30 Minit Minta Cerai

Tak sanggup memuaskan hasrat isteri, Leman 36 tahun memilih untuk menceraikan isterinya Qaren 30 tahun yang baru dinikahinya setahun lalu.

Qaren diketahui memiliki penyakit Hyperseks selalu meminta disetubuhi sekali dalam 30 minit manakala leman terpaksa meminum ubat kuat untuk memenuhi keperluan isterinya selama pernikahan mereka.

Akan tetapi lama kelamaan leman mulai merasa kesal kerana isterinya kerap mengancam akan curang jika Leman tidak sanggup melayaninya lagi.

Suami Tak Tahan Isteri 'NAK' Setiap 30 Minit Minta Cerai

“Isteri saya tidak pernah puas, 30 minit minta lagi, 30 minit minta lagi. Begitu selanjutnya sampai pagi,” kata leman di pejabat Pengadilan Agama apabila ditanyakan mengenai kesnya itu.

Leman dapat tahu bahawa isterinya tergolong wanita hyperseks dan juga hal itu diketahui sebagai penyebab perceraian isterinya yang kelima kepada suami sebelumnya.

Semenjak bernikah, pasangan ini difahamkan tidak memiliki masalah dari segi wang, hanya masalah di ranjang saja” ujar leman dengan nada lembut.

Leman mengaku pada awalnya beliau masih boleh memenuhi kehendak batin isterinya yang dibantu dengan ubat kuat, akan tetapi lama kelamaan kesihatan leman semakin merosot kerana pengaruh ubat kuat yang dia amalkannya, semenjak dari pada itu Qaren semakin tidak berpuas hati dan mengugut akan berlaku curang.

“Saya sebagai suami merasa tidak dihargai dan dihormati kerana isteri sering mengugut untuk curang” kata leman.



Sumber Suami Tak Tahan Isteri 'NAK' Setiap 30 Minit Minta Cerai

Post a Comment

Previous Post Next Post