Rakyat Malaysia Buat Onar Di Jepun, Pecah Dinding Dan Berak Di Shower Room (Video)

Rakyat Malaysia Buat Onar Di Jepun, Pecah Dinding Dan Berak Di Shower Room

Ibarat melepaskan anjing tersepit, sudah lepas dia menggigit. Begitulah perumpamaan yang wajar kita gambarkan menerusi kes ini di mana sekumpulan rakyat Malaysia yang diceritakan mengalami kesusahan telah diberikan pertolongan malah mengamuk menunjukkan budaya samseng.

Pecah Dinding Dan Tinggal Tahi Di Shower Room, Gelagat Samseng Rakyat Malaysia Di Jepun

Paling menyedihkan apabila lelaki yang memberi pertolongan tersebut (lelaki berbaju biru dalam video) terpaksa membayar RM 3924.81 (100, 000 Yen) untuk kerosakan dinding yang ditinggalkan oleh salah seorang samseng tersebut.

Rakyat Malaysia Pecah Dinding Dan Tinggal Tahi Di Shower Room Di Jepun

Kejadian ini dilaporkan berlaku di Osaka Jepun.

Rakyat Malaysia Pecah Dinding Dan Tinggal Tahi Di Shower Room Di Jepun

Rakyat Malaysia Pecah Dinding Dan Tinggal Tahi Di Shower Room Di Jepun

Ikuti perkongsian Kamarul Ilmar Rosli dan anda saksikan sendiri bagaimana mereka menunjukkan aksi samseng mereka menerusi video rakaman di bawah.

Kejadian semalam 17/8/17 di Vitti Lodge, Osaka.

Budak samseng Malaysia bawah umur 20 tahun melancong ke Jepun dengan budaya samseng! dah le tertinggal kapal terbang!

dapat free duduk lodge ni lagi, dan Pelajar Malaysia yang berbaju biru tu walaupun dah kena bamboo sebegitu rupa, masih sanggup menolong membayarkan harga kerosakan dinding yang dipecahkan oleh samseng kedua dalam video ini. Harganya ialah 100,000 yen!!

Dan yang paling kemuncak salah seorang dari tiga samseng ni meninggalkan lodge ini pagi tadi dengan meninggalkan tahi beliau di dalam shower room!...

Kamu nak kata saya nak malukan mereka ini katalah! saya dah tak sabar dah ni! penat dulu orang2 lama dan kami menjaga nama baik Malaysia sehingga rakyat Malaysia dapat on arrival visa beberapa tahun lepas.

Kalau pengurusan lodge di jepun ini memviralkan perkara ini di Jepun....wallahualam...habislah nama baik kita yang telah di jaga selama ini!.

Sungguh menghampakan!.

Rakan2 photographer sekalian... utk makluman...individu yang berbadan besar itu pernah dinobatkan sebagai photographer muda yang berjaya di dalam dada akhbar di Malaysia...

Sila tonton sampai habis!

Geleng kepala!


Berikut merupakan identiti ketiga-tiga samseng dungu tersebut

Rakyat Malaysia Pecah Dinding Dan Tinggal Tahi Di Shower Room Di Jepun


Sumber Rakyat Malaysia Buat Onar Di Jepun, Pecah Dinding Dan Berak Di Shower Room (Video)

Post a Comment

Previous Post Next Post