“Saya tak perasan, di belakang pentas tiada cermin” – Puteri Aishah dihentam pakai baju jarang sampai nampak bra

PELAKON Puteri Aishah, 22, mengakui dia tidak perasan baju yang digayakannya di pertunjukan fesyen sempena Kuala Lumpur Fashion Week 2017 (KLFW) di pusat beli-belah terkemuka, baru-baru ini jarang hingga menampakkan colinya.

 

"Saya tak perasan, di belakang pentas tiada cermin" - Puteri Aishah dihentam pakai baju jarang sampai nampak bra

“Saya tak perasan, di belakang pentas tiada cermin” – Puteri Aishah dihentam pakai baju jarang sampai nampak bra

 

Gambarnya memakai baju itu tular di laman sosial hingga dia dikecam netizen. Akibat menerima kecaman berterusan, Aishah juga terpaksa menutup ruangan komen di Instagram.

Bekas peserta pertandingan Dewi Remaja 2015/2016 itu berkata, dia juga tidak perasan baju itu jarang ketika mencubanya di belakang pentas pada hari pertunjukan berkenaan.

“Saya juga menukar baju itu belakang pentas dan memang tiada cermin disediakan di situ.

“Namun, apabila jurugambar merakam gambar saya ketika di pentas, baju itu nampak jarang kerana terkena cahaya dan lampu,” katanya.

Sumber: Metro



Sumber “Saya tak perasan, di belakang pentas tiada cermin” – Puteri Aishah dihentam pakai baju jarang sampai nampak bra

Post a Comment

Previous Post Next Post