Tak Tahan Dikecam, Nur Sajat Akhirnya Jujur Tentang Isu Jantinanya (Video)

Tak Tahan Dikecam, Nur Sajat Akhirnya Jujur Tentang Isu Jantinanya

DENGAN ini, kita boleh tutup tentang kisah panas rumah tangga selebriti tanah air yang menggelegak macam air panas aje. Kita buka pula cerita tentang si cantik jelita, Nur Sajat.

Nur Sajat Fariz Kamaruzaman ataupun ada yang mengenali ‘wanita’ ini dengan nama Muhammad Sajjad Kamaruz Zaman, 32, bukanlah nama yang asing lagi sekarang ni.

Semua orang bahkan masih lagi tertanya-tanya tentang misteri jantina ‘wanita’ ini yang bergelar usahawan kosmetik tempatan berjaya.

Macam-macam story dah naik tentang Sajat… Antaranya, netizen cuba untuk siasat jantina Sajat, Sajat tak boleh masuk Brunei, Sajat mengaku khunsa, Sajat mengaku pondan dan macam-macam lagi lah!

Kesian Sajat, mesti penat nak explain dekat netizen semua yang dia ni sebenarnya ‘perempuan’! Baru-baru ni Sajat ada memuat naik sebuah video sebagai bukti dirinya seorang wanita.

Tapi sayangnya, video yang berdurasi 59 saat itu telah dibuang beberapa jam selepas itu. Jangan ingat lepas Sajat dah buang, tak ada orang yang sempat save video tu.

Dalam video tu, kita boleh nampak yang Sajat sangat bersungguh untuk meyakinkan netizen tentang kekeliruan jantinanya supaya orang ramai boleh tutup mulut.

Apa yang lebih menarik perhatian ialah bila Sajat cakap “Sorry, (maaf) kita perempuan okay!”

Tapi kalau Sajat ni betul perempuan, kenapa dia masuk pertandingan Miss Queen International Malaysia 2013 dalam kategori pondan???

Bukan tu je, banyak lagi lah pertandingan kategori pondan yang Sajat join. Kalau betul perempuan tulen, masuk lah pertandingan untuk perempuan tulen.

Aduhh pening lah pasal Sajat ni. Jangan lupa juga tunggu single pertama Sajat dan Dato’ Aliff Syukri yang bakal menggegarkan anda semua.

Semoga DSV tak tercabar dengan single Sajat ni.

Tonton video Nur Sajat Akhirnya Jujur Tentang Isu Jantinanya di bawah.




Sumber Tak Tahan Dikecam, Nur Sajat Akhirnya Jujur Tentang Isu Jantinanya (Video)

Post a Comment

Previous Post Next Post