Video: Gadis-gadis Korea suka, teruja dengar lagu I Am Me Datuk Seri Vida

KALAU dulu semasa di Konsert Nova 2017, Datuk Seri Vida dijemput ke atas pentas oleh Princess Syahrini kerana tagline dan gelagatnya yang cukup digemari oleh selebriti Indonesia itu, kini gadis-gadis Korea pula mengakui cukup enjoy dan teruja dengan lagu I Am Me dan trademark dua jari wanita tersebut.

 

 

Video: Gadis-gadis Korea suka, teruja dengar lagu I Am Me Datuk Seri Vida

Video: Gadis-gadis Korea suka, teruja dengar lagu I Am Me Datuk Seri Vida

 

Beberapa hari lepas tular di laman sosial apabila video menunjukkan beberapa orang gadis Korea berasa sangat excited dengan muzik video lagu sebutan ramai itu.

Mereka juga mengikuti setiap tarian usahawan terkenal itu sehinggakan trademarkVida, dua jari di pipi itu pun turut digayakan mereka.

Salah seorang daripada mereka mengakui mendengar lagu tersebut membuatkan mereka ingin menari mengikut rentaknya yang catchy.

 

Jade turut mencadangkan lagu ini sesuai didengar ketika anda ingin ‘larikan’ diri seketika daripada menjalani hidup yang penuh dengan stress.

“I know the perfect time to listen to this song. When your life is tired and harsh to you,”katanya.

Gadis-gadis Korea itu juga turut menyanyi bersama sambil mengulang ayat ‘I Am Me’ dan ‘Sayang’ itu beberapa kali.

Perkataan yang senang disebut turut membolehkan mereka mengingati lirik-lirik lagu tersebut. Ada juga di antara mereka yang teringin untuk membeli produk Vida Beauty.

Video ini telah mendapat lebih daripada 170,000 tontonan di laman YouTube dan lebih 590,000 tontonan di Facebook.

Haaa… jangan tak tahu. Lagu ni juga famous dijadikan sebagai lagu untuk zumba dan sebagainya! Ok lah tu… sekurang-kurangnya dengan adanya lagu ini menggalakkan lagi orang-orang di luar sana untuk bersenam, tak gitu?.

 

 

Sumber: MYNEWSHUB.CC / Aisyah Karim

 



Sumber Video: Gadis-gadis Korea suka, teruja dengar lagu I Am Me Datuk Seri Vida

Post a Comment

Previous Post Next Post