Ibu Bunuh Diri Dapat Tahu Anak Hisap Dadah

SEORANG ibu yang terlalu marah kerana anak lelakinya menghisap dadah, telah mengambil jalan singkat dengan membunuh diri.

 

Ibu Bunuh Diri Dapat Tahu Anak Hisap Dadah

Ibu Bunuh Diri Dapat Tahu Anak Hisap Dadah

 

 

Wanita itu, Susan Underwood, 38, dikatakan telah mengamuk apabila menemui dadah itu di halaman rumahnya dan telah bersemuka dengan anaknya itu, Brandon, yang berusia 21 tahun.

Susulan itu, Brandon telah didenda dan tidak dibenarkan keluar rumah namun 45 minit kemudian, Brandon memaklumkan kepada ibunya untuk keluar rumah.

10 jam kemudian, Brandon menemui ibunya terbaring di atas lantai bilik dengan nota bunuh diri, selepas mengambil ubat berlebihan.

 

Perkara itu didedahkan dalam inkues yang dijalankan di Warrington.

“Kira-kira dua minggu sebelum kematiannya, dia mendapat tahu saya bergaul dengan budak jahat dan merokok. Dia bertanyakan saya dan saya beritahu bahawa saya bukannya menghisap rokok tetapi ganja.

“Dia sangat marah dan bertanya siapa yang memberikannya kepada saya dan telah bersemuka dengan beberapa orang daripada mereka itu.

“Selepas itu, dia sangat mengambil berat kemana saya keluar dan menjadi paranoid dengan pergerakan saya,’’ kata Brandon ketika memberikan keterangan.

Dalam pada itu, bekas kekasih Susan, Franz Spitzenberger, berkata, wanita itu sangat menyayangi anak-anaknya dan dia juga seorang yang sangat pembersih.

“Saya tiada masalah dengan Brandon malah kami mempunyai kegemaran yang sama iaitu meminati kereta tetapi saya dan Susan selalu bergaduh kerana saya rasa dia terlalu melindungi anaknya itu,’’ kata Franz.

Dalam pada itu, kesimpulan yang diambil oleh hakim ialah Susan mempunyai isu dengan `kemarahan’ dan dia mengamuk pada hari kematiannya itu.

“Sangat jelas di sini, ibu kamu ajar kamu banyak perkara dan kamu perlu mengingatinya sepanjang masa dan kenanglah dia sebagai seorang insan yang baik,’’ demikian nasihat hakim kepada Brandon.

Sumber: MYNEWSHUB.CC



Sumber Ibu Bunuh Diri Dapat Tahu Anak Hisap Dadah

Post a Comment

Previous Post Next Post