Vida belanjakan RM1 juta untuk video muziknya

KUALA LUMPUR: Usahawan kosmetik dan produk kesihatan, Datuk Seri Hasmiza Othman, 46, membelanjakan hampir RM1 juta bagi penghasilan video muzik single sulung beliau, I Am Me.

Pengasas produk Qu Puteh yang lebih dikenali dengan nama Datuk Seri Vida itu berkata, menerusi video arahan Ghaz Abu Bakar, yang juga sutradara terkemuka, beliau ingin menampilkan dirinya yang sebenar kepada orang ramai.

"Hampir RM1 juta dibelanjakan untuk menghasilkan video muzik lagu ini, termasuk prop yang akan dilelong kepada umum nanti.

"Alhamdulillah, lagu yang dicipta oleh Edry Abdul Halim ini mendapat sambutan cukup baik apabila video liriknya sudah pun ditonton hampir sembilan juta kali di laman YouTube," katanya.

Beliau berkata demikian ketika ditemui pada majlis pelancaran video muzik I Am Me di sebuah pusat beli-belah terkemuka di ibu negara, hari ini.

Menerusi video rasmi terbabit, Vida ditampilkan bersama identitinya yang cukup menyerlah, dengan kilauan emas permata dan wang ringgit. Ia juga pernah menjadi isu apabila video dirinya 'mandi duit' tular, baru-baru ini.

"Saya bukan nak riak, tetapi inilah yang saya mahukan. Ghaz pula berjaya merealisasikan keinginan saya menerusi video terbabit. Ia menjadi paparan terbaik untuk saya tampilkan, bagi mewakili diri dan bisnes saya," katanya.

Sebelum itu, Vida membuat kejutan dengan penghasilan kek bertatahkan Swarovski bernilai RM26,000 sempena majlis pelancaran terbabit. Kek berkenaan dihiasi mata wang tempatan dan asing, berserta replika tab mandi di atasnya.

Usahawan terkenal itu juga mencuri tumpuan ramai apabila muncul di pusat beli-belah berkenaan dengan memandu kereta Lamborghini Aventador S berwarna merah jambu.

Penerbit lagu berkenaan, Datuk Norman Abdul Halim, menerusi rakaman video yang disiarkan pada acara terbabit berkata, beliau sudah berbincang dengan beberapa pihak luar untuk membawa single dan video muzik itu ke pasaran Asia.



Sumber Vida belanjakan RM1 juta untuk video muziknya

Post a Comment

Previous Post Next Post