Nazim-Bella sepakat rahsia punca cerai

PELAKON, Nazim Othman berkongsi dua keping foto yang diambil sehari sebelum dia menfailkan penceraian dengan aktres, Bella Daly.

Menurut Nazim menerusi akaun Instagramnya, gambar itu diambil pada hari mereka meluangkan masa selama enam jam bersama untuk berbicara hati ke hati berkaitan perpisahan mereka, sehari sebelum dia terbang ke Kota Kinabalu bagi memfailkan penceraian.

"Ketawa, air mata dan sebab, setiap butiran terperinci adalah lebih baik untuk disimpan antara kami.

"Kami menerima takdir dengan hati terbuka dan bersetuju tidak mendedahkan sebabnya kepada umum. Kuncinya adalah redha," tulisnya.

Tambah pemilik nama sebenar Nushrul Alif Othman, 34, mereka menghargai setiap nasihat yang diberikan orang lain, tapi akhirnya dia dan Bella mengikuti petunjuk yang diberiNya dari solat Istikharah.

"Sungguh sukar, ia menyakitkan tetapi saya percaya, ALLAH SWT hanya menguji hambaNya yang kuat dan kami percaya itulah yang terbaik buat kami. ALLAH SWT adalah perancang terbaik.

"Sekarang kita semua boleh hidup dengan tenang  dan secara positif mendapat semua berkatNya.

"Semoga Allah sentiasa mengasihani kita. Selamat berpuasa," ujarnya.

Sebelum ini, pelakon drama bersiri Mona Lisa ini mengumumkan perkahwinannya dengan Bella Dally telah pun berakhir.

Nazim dan Bella memilih untuk berkongsi berita sedih itu menerusi laman Instagram masing-masing pada Khamis pada 1 Ramadan.



Sumber Nazim-Bella sepakat rahsia punca cerai

Post a Comment

Previous Post Next Post