(Video) Ketat, sendat, padat dan meletop, netizen terutamanya makcik bawang kritik pemakaian Hannah Delisha, pakcik bawang pula memberikan sokongan dan semangat moral



Mungkin masih ramai lagi tidak mengenali pelakon muda kelahiran Singapura, Hannah Delisha yang mula mencipta nama dalam industri seni tanah air di negara ini.

Malah, nama beliau yang semakin dikenali selepas membintangi drama Mencintaimu Mr. Photographer arahan Eyra Rahman sentiasa mendapat ribuan tanda suka setiap kali memuat naik gambar di Instagram.





Terbaru, pelakon berusia 21 tahun itu memuat naik sebuah video yang kelihatan sedang menari tarian #3bearssongchallenge untuk mencabar rakan artisnya, Nurshazwani Shamsuddin atau lebih dikenali sebagai Cik Manggis serta peminatnya.



Menerusi rakaman video berdurasi 30 saat itu, Hannah telah menunjukkan lenggokan tubuh dengan pakaian serba putih dan seluar yang agak ketat.

Pakai baju ke bo gel?

Berikutan itu, ramai peminat dan pengikutnya telah memenuhi ruangan komen dengan mengkritik cara pemakaian artis berdarah kacuk Inggeris Singapura itu kerana kelihatan ketat yang tidak ubah seperti berb ogel.



Comelnya Hannah!

Walau bagaimanapun, ada juga yang memuji tarian tersebut kerana kelihatan sangat comel apabila badannya dilenggokan mengikut rentak muzik.



Sumber : Hannah Delisha


Sumber artikel : https://ift.tt/2NfzT8R

Sumber (Video) Ketat, sendat, padat dan meletop, netizen terutamanya makcik bawang kritik pemakaian Hannah Delisha, pakcik bawang pula memberikan sokongan dan semangat moral

Post a Comment

Previous Post Next Post