Dikatakan Perlekah Dan Perli Ijazah Menteri Kabinet, Penyokong Pakatan Harapan Mahu Mira Filzah Diambil Tindakan Tegas..



KEBODOHAN seorang penyokong Pakatan Harapan (PH) ini semakin menjadi-jadi sejak kebelakangan ini.

Sebelum ini, individu yang menggunakan nama Facebook Shamsul Omar ini mahu TV3 meminta maaf kerana membiarkan hos AJL 33, Sherry Al Hadad menyebut perkataan ‘Bossku’ ketika siaran langsung anugerah tersebut baru-baru ini, kini dia kembali meminta pihak SKMM dan Kementerian Komunikasi dan Multimedia mengambil tindakan ke atas pelakon Mira Milzah kerana dikatakan menghina taraf pendidikan menteri PH.

Semalam, Mira Filzah telah memuat naik gambar beliau berpakaian konvo bersama-sama sekeping ijazah berserta status “Ijazah Perniagaan Antarabangsa di UiTM Shah Alam. Ijazah ‘ori’ bukan ‘copy’ tau..” di Facebook miliknya.



Tindakan itu telah menaikkan kemarahan Shamsul yang menganggap ia satu cubaan untuk menghina menteri PH yang telah kantoi menipu ijazah masing-masing.


Shamsul mahu Mira Milzah menarik balik posting berkenaan dan memohon maaf secara terbuka di atas tindakannya.





Sumber: http://bit.ly/2DnKI3a


Biodata Mira Filzah

Adakah anda sedang mencari maklumat mengenai Mira Filzah ? Jika ya, anda berada di tempat yang betul, ini kerana kami ada menyediakan biodata Mira Filzah


Mira Filzah merupakan pelakon yang mula meningkat naik di Malaysia. Mira Filzah Mula dikenali setelah berlakon dalam Drama Lelaki Kiriman Tuhan.


Pada artikel kali ini, kami akan kongsikan biodata Mira Filzah . Biodata ini bertujuan untuk anda mengetahui dengan lebih dekat mengenai pelakon ini.


Biodata Mira Filzah Pelakon Wanita Malaysia


NAMA PENUH : Nur Amirah Filzah Binti Badioezaman
NAMA PANGGILAN : Mira Filzah
UMUR : 25 tahun (2018)
ASAL : Selangor
SENARAI FILEM/DRAMA : Eksperimen cinta, Abang Haji, cinta si wedding, Lelaki Kiriman Tuhan
SENARAI LAGU : ==
INSTAGRAM : http://bit.ly/1XLC9AS

FACEBOOK : http://bit.ly/1Nm7pDT


TWITTER : https://twitter.com/MFMiraFilzah

LATAR BELAKANG : Bekas Pelajar Cemerlang dan penari kebudayaan SMK Aminuddin Baki Kuala Lumpur
PEKERJAAN : Pelakon Model dan Pengacara
MULA DIKENALI : Pada Tahun (2016)

Sumber Dikatakan Perlekah Dan Perli Ijazah Menteri Kabinet, Penyokong Pakatan Harapan Mahu Mira Filzah Diambil Tindakan Tegas..

Post a Comment

Previous Post Next Post