Ini jawapan balas dari Syed Abdullah selepas netizen menuduhnya jadi punca kenapa Emma Maembong buka tudung



Semalam, pelakon Emma Maembong telah membuat pengakun mengejutkan dirinya kini tidak lagi bertudung.  Keputusan itu adalah kehendaknya sendiri dan bukan kerana orang lain dan sudah sampai masanya untuk beliau memikirkan kebahagiaannya sendiri. Rata-rata peminat kecewa dengan tindakan Emma sehingga ada yang sudah hilang rasa hormat terhadap aktres itu.

Selepas pengumuman itu, netizen mula menyerang akaun Instagram peribadi, Syed Abdullah pula. Mereka menuduh beliau sebagai punca Emma tidak lagi mengenakan hijab.




Mengakui kecewa dengan tuduhan yang dilemparkan, Syed Abdullah bagaimanapun menganggap segala kecaman ini sebagai satu cabaran.






Artikel menarik lain

Netizen Mahu Kamal Adli ‘Move On’, Jangan Terkenangkan Kisah Cinta Dengan Emma Maembong Lagi



Sebaik sahaja pelakon Emma Maembong mengumumkan beliau sudah membuka hijab, netizen tidak sabar dan menantikan respon daripada bekas kekasihnya, Kamal Adli.



Dalam satu kenyataan Kamal berkata apa yang berlaku kepada Emma adalah satu ujian buatnya dan enggan mengulas lanjut mengenai isu itu memandangkan mereka sudah lama berpisah.




Di akaun Instagram Kamal, rata-rata netizen mendoakan agar beliau segera ‘move on’ dan jangan lagi terkenangkan kisah percintaan terdahulu dengan Emma.





Mereka harap satu hari nanti aktor itu akan dipertemukan dengan seorang wanita yang lebih baik.


Sumber : beautifulnara.com

Sumber Ini jawapan balas dari Syed Abdullah selepas netizen menuduhnya jadi punca kenapa Emma Maembong buka tudung

Post a Comment

Previous Post Next Post