‘You Try Hard Lah To Be Like Kylie Jenner’ – Muat naik gambar terlajak panas di instagram, netizen sepakat kritik Ameera Khan



Siapa tak kenal dengan Ameera Khan yang merupakan adik kepada selebriti terkenal Neelofa. Malah, dia juga turut dikenali sebagai selebriti media sosial sehingga mampu mengeluarkan produk jenama sendiri. Memang hebat di usia belasan tahun, mampu mencipta nama sendiri.

Terbaru, Ameera Khan dikritik netizen dengan memuat naik foto seksi di gym. Walaupun ini bukan pertama kali dia berpakaian ‘berani’, namun foto kali ini tetap menimbulkan kemarahan netizen.



Foto di Gym



Foto yang dimuat naik pagi ini mendapat perhatian ramai netizen. Siapa yang ikuti Ameera Khan ini pasti tahu dia rajin ke Gym untuk workout. Boleh dikatakan setiap hari. Tak hairanlah kalau body macam Kylie Jenner? Sama tak?

Cantik





Sekuman pun tak sama macam Kylie



Tak ada identiti sendiri


Sumber : Ameera Khan via ohbulan.com

Biodata Ameera Khan, Adik Neelofa



Ameera Khan merupakan adik kepada selebriti popular Neelofa. Beliau  telah mendapat populariti yang luas untuk entri vlognya, termasuk barang solek dan barangan fesyen, testimoni peribadi, dan pelbagai topik berkaitan dengan kehidupan sehariannya.

Sejak kebelakangan ini, komen dan kritikan panas yang dilontarkan oleh Ameera Khan di media sosial menjadi topik hangat dan pertelagahan netizen sehingga menaikkan popularitinya.

Ameera Khan merupakan seorang vlogger YouTube yang terkenal dengan salurannya iaitu Little Miss Khan. Beliau memulakan saluran YouTube itu pada 21 Julai 2015 dan menyiarkan video pertamanya di sana pada 23 Julai 2015.

Saluran tersebut mempunyai lebih 25 ribu subscribers manakala Ameera Khan mempunyai hampir sejuta followers di Instagram.

Biodata Ameera Khan
Nama penuh : Nur Ameera Khan

Nama glamour : Ameera Khan/ Little Miss Khan

Nama panggilan manja : Baby

Tarikh Lahir : 8 Disember 2000

Umur : 18 tahun (2018)

Asal : Pasir Mas, Kelantan

Agama : Islam

Bangsa : Melayu (kacukan Melayu, Pakistan dan Arab)


 
Kerjaya : Vlogger dan social media influencer

Adik-beradik : Sara Dinna, Noor Nabila, Noor Nelissa, Mohd Aqief, Noor Neelofa, Putri Nur Athira, Nur Atisha, Mohamed Faliq, Mohamed Firdaus

Instagram : http://bit.ly/2wsooTU

Saluran YouTube : https://www.youtube.com/channel/

Sumber : encikshino.com


Sumber ‘You Try Hard Lah To Be Like Kylie Jenner’ – Muat naik gambar terlajak panas di instagram, netizen sepakat kritik Ameera Khan

Post a Comment

Previous Post Next Post