Lelaki Hitam Manis Menjadi Pilihan Utama Gadis Malaysia


Siapa kata wanita lebih suka gaya lelaki Korea atau Jepun. Dikatakan, lelaki memiliki kulit hitam manis atau sawo matang adalah pilihan wanita di Malaysia.

Orang biasa yang memilih lelaki kulit hitam manis ini menyatakan bahawa lelaki ini mempunyai ciri tersendiri.

Berikut ini faktor-faktor yang menyebabkan wanita lebih suka lelaki hitam manis.

1 Tampak macho

Lelaki berkulit gelap kelihatan macho di mata wanita. Jika mereka memakai pakaian yang sepadan, mereka kelihatan lebih menarik.

2 Aura maskulin


Bukan sahaja kelihatan macho tetapi aura lelaki berkulit gelap ini lebih berani berbanding lelaki berkulit warna cerah. Ada yang mengatakan warna kulit ini menunjukan kelelakian yang sebenar dengan warna yang bertentangan. Ada juga yang menyatakan bahawa lelaki berkulit terang suka sama sejenis. Tetapi tidak semuanya betul.

3 Nampak matang

Lelaki berkulit gelap ini dikatakan kelihatan lebih matang. Tetapi semua ini hanya melihat bentuk atau badan seseorang.

4 Rajin bekerja

Orang ramai mengatakan lelaki berkulit gelap itu rajin bekerja. Yang bukan kerana orang ramai mampu seperti lelaki ini tidak takut untuk berjemur kerana mencari sesuaap nasi.

5 Berkeyakinan

Lelaki berkulit hitam kelihatan yakin apabila berhadapan dengan sesuatu perkara. Jadi wanita tidak perlu curiga atau takut kepada lelaki seperti ini.

Akhir kata, pendapat ini hanya teori semata-mata tanpa fakta yang sahih memetik kata orang ramai. Wanita mempunyai pilihan dan citarasa mereka tersendiri. Apa yang perlu diketahui, soal jodoh dan itu ketentuan Tuhan yang masa esa. Jadi, bersyukurlah dan redha dengan pilihan masing-masing.



sumber Sehinggit Media News

Post a Comment

Previous Post Next Post