Geli Pijak Dapur Rumah Nenek Jadi Perdebatan Di Media Sosial

Musim perayaan sudah menjadi kebiasaan untuk pulang ke kampung bagi meraikan hari penuh gembira bersama keluarga yang tersayang. Dibenarkan untuk merentas negeri, maka berpusu-pusulah kenderaan di jalan raya untuk pulang ke desa masing-masing.

Sedang umat Islam sibuk menyambut hari raya Aidiladha, di media sosial pula kecoh dengan sekeping foto berserta kapsyen berbunyi “Aku masa kecik bila lalu atas lantai dapur rumah nenek kat kampung.”

huawei petal search main

Editor's Pick

Nikmati 4 faedah pada peranti HUAWEI baru. Muat turun aplikasi lebih cepat, mudah dan selamat!

Open New Tab
Geli pijak lantai dapur 1

Disertakan dengan foto kaki kanak-kanak yang sedang menginjit. Perkongsian itu telah membuatkan orang ramai tidak senang. Malah ada seorang pengguna Twitter yang meluahkan rasa tidak setuju mengenai geli pijak dapur rumah nenek tersebut.

Geli pijak lantai dapur 2a

Perkongsian lelaki itu telah meraih lebih 20 ribu retweets serta 17 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi masing-masing dengan mengimbau kenangan mereka ketika berada di kampung. Berikut antaranya:

“…Diorang tak rasa pergi jamban kat luar malam2 bawak lampu suluh, ajak adik teman mandi kat bilik air luar rumah dengan kolah simen yang sejuk…”

Geli pijak lantai dapur 4a

“Aku harap atuk dan nenek diaorang tak nampak diaorang ni berjengket. Kalau nampak mesti terasa hati…”

Geli pijak lantai dapur 5a

“Inilah yang dikatakan generasi millennials..Yang laki2 tu tolong la nenek ngan atuk tu mesin rumput keliling rumah ni…”

Geli pijak lantai dapur 3a

“Aku ingat dia jengket begitu sebab lantai papan rupanya sebab geli. Dulu sebelum rumah nenek aku kena roboh pun aku jalan camtu sebab takut gila roboh, dahlah aku berat…”

Geli pijak lantai dapur 6

Ikuti kisah menarik lain seperti berikut:

Video Cikgu Membebel Dalam Kelas Curi Perhatian Warganet

Video Daging Korban Sudah Dilapah Bergerak Sendiri Curi Perhatian

Tarian Bollywood Di Tukar Lagu Tiktok,”Deme Dah Buat Dulu Dah..”



source: Geli Pijak Dapur Rumah Nenek Jadi Perdebatan Di Media Sosial

Post a Comment

Previous Post Next Post