Bib1r Harris Annuar Bengk4k Kena Sengat Tebuan Tanah, Terus Jadi ‘Seks1’ Kalah Angelina Jolie – ‘Saya Sekarang Di Tahap Dua Alergik’

Malang tidak berbau. Itu peribahasa yang sesuai untuk pelakon Harris Annuar selepas dig1git tebvan tanah pada awal pagi tadi ketika dia berada di Ipoh, Perak.

Ketika dihubungi OhBulan!, Harris, 28, menyatakan kejadian malang itu berlaku ketika dia sedang mandi. Menurut pemilik nama Mohammad Harris Shahrul Annuar, dia tidak perasan ser4ngga yang boleh membawa m4ut itu telah hinggap di tuala miliknya.

Tebvan hinggap dekat tuala

Saya tak perasan masa mandi. Tebuan itu hinggap kat tuala. Lepas dah mandi, saya capai tuala untuk lap muka. Masa tu tebuan dah terperangkap.. terus sengat mulut saya. Ini bukan filter ya, ini betul-betul.

Tambah bekas peserta rancangan realiti Hero Remaja, dia sedang mendapatkan raw4tan di sebuah pusat perub4tan swasta. Katanya lagi, kondisi dia sekarang ini makin pulih malah bengk4k di bibir sudah mula surut.

Tekanan dar4h rendah

Video:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by BANGKITBOTAK (@harrisannuar)

Saya tengah w4rded sekarang ini. Doktor tengah check sebab tadi tekanan dar4h saya rendah. Itu yang doktor risau. Saya sekarang di tahap dua alerg1k, nasib bukan tiga sebab itu dah bah4ya.

Alhamdulillah bengk4k pun surut sikit. Keadaan saya pun okey.

Dalam pada itu, ruangan hantaran di Instagram (IG) Harris dipenuhi dengan komen daripada rakan artis dan peminat yang mendoakan kesembuhan dirinya.

Komen Netizen:

Sumber: Instagram @harrisannuar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral

Sumber : https://ohbulan.com/



Sumber: Sinar Viral

Post a Comment

Previous Post Next Post