“Ingat Fake Account Tadi” – Wajah Zoey Rahman Nampak Lain, Netizen Cakap Muka Lama Lagi ‘Handsome’

Pelakon dan pengacara, Zoey Rahman, menjadi bualan netizen selepas video yang dimuat naik mengejutkan orang ramai kerana wajahnya yang dikatakan nampak ‘lain’.

‘Ingatkan salah Zoey’

Video berdurasi 00:15 saat itu menunjukkan Zoey atau nama sebenarnya, Mohd Hairey Azhar Bin Abdul Rahman, mengenakan hiasan kepala tradisional sambil mengikuti lirik audio yang digunakan.

Rata-rata di bahagian komen mendakwa bahawa wajahnya kelihatan lain sehingga ada yang mengatakan mereka memeriksa nama akaun TikTok tersebut berulang kali untuk memastikan kesahihan pemiliknya.

Aku sampai tiga ke empat kali baca nama lepastu scroll balik TikTok lama-lama untuk tengok betul ke TikTok Zoey ni. Kot lah salah Zoey.

‘Sikit-sikit dah bang, lebih-lebih saya tak kenal ni’

Selain daripada itu, ramai juga yang meminta agar Zoey tidak lagi ‘mengubah’ apa-apa di bahagian wajahnya kerana risau semakin sukar untuk mengenali dirinya.

Malah, tidak kurang juga yang mengatakan bahawa muka ‘asal’ bekas pengacara Gerak Geri Gasing itu lebih ‘elok’ berbanding yang ditunjukkan di media sosial sejak kebelakangan ini.

Lain sangat ni, sampai terlupa rupa yang dulu macam mana.

Sebelum ini, Zoey pernah mendapat perhatian daripada netizen mengenai isu yang sama tetapi pelakon itu memilih untuk tidak memberi komen apa-apa mengenai perubahan wajahnya.

Video:

@zoeyrahman

Hi #borneo ❤ #fyp #fypシ #belijiwa #fypage #fypシ゚viral #fypdongggggggg #mikaseries #makeup #makeuptutorial #tiktokmalaysia #tiktokindonesia

♬ Commando – Mavokali

Sumber: Zoey Rahman

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral

Sumber : https://ohbulan.com/



Sumber: Sinar Viral

Post a Comment

Previous Post Next Post