[VIDEO] “Dia buat muka ker1ng je…” Gelagat Lila Amina Ketika Dim4rahi Awal Ashaari Tarik Perhatian Ramai

Tid4k din4f1kan anak kedua sering dikaitkan dengan sikap dan perangai yang berl4inan dengan adik – beradik yang l4in seperti k3r4s kepala dan h4ti b4tu.

Pun begitu, ibu bapa perlu melay4n sikap anak kedua dengan lebih rasa sabar yang t1nggi dan pandai memujvk untuk melembvtkan hati anak kedua.

Seperti perkongsian Sinar FM di laman Instagram mengenai gelagat anak perempuan kedua pengacara dan pelak0n Awal Ashaari iaitu Lila Amina yang kini berusia dua tahun.

Menerusi video tersebut, Lila yang pada awalnya sedang membuat s3p4h menggunakan kertas dim4r4hi oleh Awal kerana perbuatannya.

Sambil menghulvrkan kertas – kertas yang bers3p4h kepada daddynya sehingga selesai, Awal menyuruh Lila meminta ma4f kepadanya kerana membuat s3p4h.

Apa yang mencvit hati ramai adalah gelagat Lila yang sampai kesudah tid4k mahu mengul4ngi ayat Awal untuk meminta ma4f atas perbu4tannya.

Hahaha. Siapa anak kedua kat sini ? Betul ke anak kedua sus4h cakap ‘s0rry’?” tulis Sinar FM pada ruangan kapsyen.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by SINAR (@sinar_my)

Meninjau ke ruangan komen, rata – rata warganet turut terhibur melihat gelagat Lila selain meng4itkan dengan sikap anak kedua yang lain.

Komen Netizen: 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral

Sumber : https://ift.tt/HDi2gx9



Sumber: Sinar Viral

Post a Comment

Previous Post Next Post