[VIDEO] “Hadiah Ryan untuk Mommy” – Ramai Kagum, Anak Rita Rudaini Raih Anugerah Pengetua & Pointér T1nggi Di MRSM

Umum mengetahui anak lelaki sulung kepada pelakon Rita Rudaini sebelum ini berjaya meny4mbung persekolah di Maktab Rend4h Sains Mara (MRSM) Ulul Albab, Gemencheh.

Terbaru, Rita berkongsi momen indah dimana anaknya iaitu Airit Rayyan Rizqin memperoleh Anugerah Pengetua di MRSM tersebut.

Menerusi video tersebut, dapat dilihat Rayyan dip4nggil ke at4s pentas untuk menerima anugerah tersebut yang disampaikan oleh pengetua sekolah itu.

Dalam pada itu, Rita juga melu4hkan rasa bangga dengan anak lelakinya selain itu merupakan hadiah hari lahir yang paling berharga untuknya.

“Tahun lep4s bday mommy,Ryan bg hadiah dpt tempatkan diri di MRSM..tahun ni Ryan bg hadiah lg dpt Anugerah Pengetua dgn point3r t1nggi …syukur alhamdulillah,” kongsinya.

Selain daripada itu, Rita juga menit1pkan pesanan untuk anak – anaknya supaya menjadi seorang yang terbaik untuk diri sendiri kerana Allah swt dan buk4n untuk orang lain.

“Mommy x mintak lebih cuma mommy nak anak2 mommy bvkti kan pd diri sendiri dan kpd org di luar sana yg kita mampu berjaya..peduli kan c3mvh4n dan k3ji4n manusia kerana ALLAH sentiasa ada utk kita  ..

“Jadi terbaik utk diri sendiri buk4n utk pu4s kan h4ti org lain…tkasih ALLAH kerana hadiah rezeki anak2 yg baik utk ku..sudah memadai…rezeki RAMADHAN,” tambahnya lagi.

Video:

@ritrud727

Tahun lepas bday mommy,Ryan bg hadiah dpt tempatkan diri di MRSM..tahun ni Ryan bg hadiah lg dpt Anugerah Pengetua dgn pointer tinggi …syukur alhamdulillah…mommy x mintak lebih cuma mommy nak anak2 mommy bukti kan pd diri sendiri dan kpd org di luar sana yg kita mampu berjaya..peduli kan cemuhan dan kejian manusia kerana ALLAH sentiasa ada utk kita 😌 ..jadi terbaik utk diri sendiri bukan utk puas kan hati org lain…tkasih ALLAH kerana hadiah rezeki anak2 yg baik utk ku..sudah memadai…rezeki RAMADHAN 🤍

♬ original sound – Rita Rudaini – Rita Rudaini

Menjengah ke ruangan komen, rata – rata warganet turut bangga dengan pencapaian Rayyan serta memuji kekuatan yang ada pada Rita dalam menjaga dan mendidik anak – anak seorang diri.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral

Sumber : https://ift.tt/fbV0XiM

 



Sumber: Sinar Viral

Post a Comment

Previous Post Next Post