[VIDEO] “Kelam kabut nak dapat gambar sempurna…” – Gelagat Anak-Anak Dr Sheikh Muszaphar Shukor Photoshoot Raya Tarik Perhatian Ramai

Tid4k din4fikan apabila tiba musim perayaan, pelbagai persiapa dilakukan untuk menyambut lebara yang tiba sekali dalam setahun.

Antaranya gambar sekeluarga berpakaian sedondon sebelum menyambut hari raya seperti perkongsian Dr. Sheikh Muszaphar Shukor sekeluarga.

Menerusi video yang dimuat naik oleh Dr Sheikh Muszaphar, mereka sekeluarga mengenakan pakaian sedondon berwarna kuning dan sedang berada di studio untuk photosh00t.

Apa yang mencuit hati ramai adalah gelagat anak – anak kecil Dr Sheikh Muszaphar yang tid4k duduk di4m dan ada sahaja keren4h mereka untuk mengel4k.

Menurut Dr Sheikh Muszhapar juga dia sudah berpes4n kepada anak – anak apa yang perlu dilakukan serta apa yang tid4k boleh dilakukan semasa photosh00t.

“Setiap Raya macam ni … Kel4m Kabvt to get the perfect picture . Masing masing dengan keren4hnya . Bvt this time much better … The kids were briefed a day before .

“Mesti senyum, Mesti behave, Mesti fresh, Follow instrvctions, N0 cr4nky, N0 being sle3py,” ujar Dr Sheikh Muszaphar.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sheikh Muszaphar Shukor (@drsheikhmuszaphar)

Meninjau ke ruangan komen, rata – rata warganet turut terhibur melihat gelagat anak – anak Dr Sheikh Muszhapar yang ramai.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral

Sumber : https://ift.tt/HDi2gx9



Sumber: Sinar Viral

Post a Comment

Previous Post Next Post