5 TRIK MEMUJUK PASANGAN : ORANG LELAKI KENA TAHU

Dalam sesebuah perhubungan sama ada bercinta ataupun dalam berumah tangga, bergaduh dan kecil hati itu merupakan adat pahit manis yang membuat kita belajar tentang diri masing-masing. Mungkin memujuk itu satu kepakaran buat kaum wanita, tapi jarang pula kita dengar lelaki yang memujuk.

Jadi, apa kata kaum lelaki pula belajar untuk memujuk hati kekasih hati anda dengan lima trik berikut.

1. Bertolak Ansur

Beralah dalam pergaduhan bukanlah bermakna kita kalah atau pasangan itu betul. Namun, kita perlu melihat keadaan itu bagaimana, jika situasi agak tegang, janganlah cuba-cuba untuk berkeras. Sebaiknya, berdiam sebentar dan fikirkan cara untuk selesaikan masalah yang berlaku.

2. Berterus-terang

Jadilah seorang lelaki budiman dengan bercakap terus-terang. Jangan berbohong atas perkara yang tidak betul, lama-lama pembohongan itu akan memakan diri sendiri. Adakalanya berbohong demi menjaga hati itu nampak selamat, namun satu ketika ia menampakkan diri kamu yang tidak menjadi diri sendiri. Dengan menjadi diri sendiri, anda boleh lihat sejauh mana pasangan anda akan menerima diri anda seadanya.

3. Lontarkan Kata-Kata Indah

Dalam perhubungan seeloknya kita bercakap dengan pasangan menggunakan kata-kata manja seperti sayang, awak, saya, darling dan banyak lagi yang boleh dipakai. Sifat kaum wanita itukan manja, perlukan perhatian dan belaian. Jadi, dengan kata-kata indah ini mampu membuatkan hati pasangan anda cair.

4. Berikan Hadiah

Hadiah tidak bermakna kita berikan pada hari jadi ataupun pada hari ulang tahun perkahwinan, malah, boleh juga digunakan untuk trik memujuk hati pasangan yang sedang merajuk itu. Berikanlah hadiah yang istimewa agar rajuk pasangan anda tidak berpanjangan.

5. Membuat Kejutan

Orang yang tengah merajuk ini biasanya memakan masa yang agak lama. Jadi, apa kata pada kali ini anda buat kejutan seperti keluar makan malam, mungkin boleh bawa makan di hotel, apa saja yang anda anggap istimewa dan berpada. Apa salahnya berkorban untuk si dia, apatah lagi kamu berdua sudah lama menjalinkan perhubungan.

Baca di website

Post a Comment

Previous Post Next Post