Rita Rudaini balas kenyataan berang Aidil Zafuan

Baru-baru ini pihak SURIA ada mengeluarkan kisah perbalahan diantara pemain bola sepak JDT iaitu Aidil Zafuan terhadap bekas isterinya, Rita Rudaini menerusi akaun Instagram miliknya.

aidil-rita-horz

Apa yang difahamkan isu itu mula tercetus apabila Rita dikatakan telah membalas komen salah seorang peminatnya dan komen tersebut seolah-olah sengaja ditujukan kepada isteri baru bekas suaminya itu.

Baca artikel sebelum: “Oi perempuan kau ni dah takde kerja lain asyik nak kacau hidup orang?” – Aidil Zafuan bengang Rita petik nama isterinya

Disebabkan hal itu, Aidil mengambil keputusan untuk menghentam Rita menerusi akaun Instagram miliknya dengan memuat naik gambar yang telah di screenshot beserta kapsyen yang agak ‘panas’ buat Rita bagi meluahkan perasaan berangnya.

Walau bagaimanapun selepas insiden itu, ada seorang netizen telah memuat naik gambar headline dari sebuah portal beserta kapsyen dan gambar tersebut mendapat perhatian Rita sendiri untuk meninggalkan komen bagi menjawab kembali apa yang dinyatakan oleh Aidil dalam portal itu.

Dibawah adalah jawapan dari Rita berhubung isu ini:

rita1

Gambar itu juga berjaya menarik perhatian netizen untuk meluahkan pendapat berhubung isu itu dan ada juga yang mendakwa Aidil seperti gila talak dan tidak kurang juga yang mendakwa kapsyen yang tertera di akaun Instagram Aidil itu sebenarnya ditulis oleh isteri beliau sendiri.

rita2rita4rita5rita6

 

Sumber: Suria



Sumber Rita Rudaini balas kenyataan berang Aidil Zafuan

Post a Comment

Previous Post Next Post