Dikecam muka tak ada seri langsung kerana buka tudung, Sara Ali berbalas komen dengan peminat

Sebelum ini pelakon wanita, Sara Ali telah menggemparkan peminatnya dengan berita tentang beliau sudah tidak lagi mengenakan hijab setelah setahun berhijab.

sara_ali

Apa yang lebih membuatkan sesetengah netizen berang apabila Sara ada memuat naik video secara live di akaun Facebook miliknya bagi menjelaskan punca mengapa beliau mengambil keputusan sebegitu.

Menerusi video itu, ia seolah-olah menjelaskan bahawa keputusan untuk berhijab sebelum ini adalah disebabkan sesuatu yang tidak ingin dijelaskan olehnya dan ia bukanlah disebabkan diri sendiri mahupun DIA.

Baru-baru ini Sara ada memuat naik gambar beserta kapsyen menerusi akaun Instagram miliknya yang bermaksud bahawa beliau akan sentiasa menyayangi peminatnya walaupun beliau sedar ada sesetengah peminat yang kecewa dengan sikapnya.

Walau bagaimanapun, ada seorang netizen telah meninggalkan komen pada gambar tersebut dan komen itu dibalas oleh Sara sehingga ia menyebabkan mereka berdua saling berbalas-balas komen.

sara5sara2sara3sara4sara1

Setiap apa keputusan yang dilakukan oleh mana-mana individu pasti mempunyai sebab tersendiri. Jadi, apa yang kita mampu lakukan hanya mendoakan yang terbaik sahaja untuk mereka-mereka. Tak guna nak gaduh-gaduh.

 

Sumber: Suria.my



Sumber Dikecam muka tak ada seri langsung kerana buka tudung, Sara Ali berbalas komen dengan peminat

Post a Comment

Previous Post Next Post