“Saya minta maaf pada majlis Sabtu lepas saya hilang sekejap sebab malu untuk berjumpa sahabat-sahabat” – Kesian pengantin ini, dianiaya oleh wedding planner hingga teruk wajahnya

Saya ingin meminta maaf jika pada sabtu yang lepas semasa majlis saya, saya hilang kejap disebabkan malu untuk berjumpa sahabat dgn keadaan muka saya.

Image may contain: 1 person, closeup

Image may contain: 1 person, closeup

Image may contain: 1 person, closeup

"Saya minta maaf pada majlis Sabtu lepas saya hilang sekejap sebab malu untuk berjumpa sahabat-sahabat" - Kesian pengantin ini, dianiaya oleh wedding planner hingga teruk wajahnya

lepas ditacap oleh kawan-kawan

Dan rasa bertuah dikelilingi sahabat yg sentiasa ada untuk sy dan tacap balik muka saya. Saya xnk mendedahkan mana2 pihak cukuplah memberi peringatan supaya pilihla wedding planner yg terbaik untuk hari bahagia anda nanti. Ambik yg murah boleh tapi pastikan berkualiti yer. Sekali seumur hidup tu beb. Sedikit kecewa tp semua benda dah lepas .Sekian gambar untuk tatapan sebagai pengajaran ☺️

Pesanan penaja : untuk keselamatan sila ambik MUA yang berlainan dari yg dlm pakej perkahwinan yg sedia ada ye

Kredit: 😊  Nurul Hidayah



Sumber “Saya minta maaf pada majlis Sabtu lepas saya hilang sekejap sebab malu untuk berjumpa sahabat-sahabat” – Kesian pengantin ini, dianiaya oleh wedding planner hingga teruk wajahnya

Post a Comment

Previous Post Next Post