Cara Mudah Akses Laman Web Disekat Melalui Smartphone Android

Cara Mudah Akses Laman Web Disekat Melalui Smartphone Android | Bagaimana Mengakses Laman Web Disekat Melalui Smartphone Android | Menyekat laman web tidak adalah penyelesaian yang terbaik sebagai orang yang tidak berniat untuk menyalahgunakan barangan cetak rompak akan menghadapi banyak masalah. Contoh ini boleh dikaitkan dengan menyekat beberapa laman web perkongsian fail pada tahun-tahun kebelakangan ini.
Nasib baik, selalu ada cara underground untuk mengakses laman web disekat selagi ada pada internet. Kaedah yang paling mudah ialah dengan menggunakan proksi dan VPN. Malangnya ada terdapat terlalu banyak perkhidmatan proksi dan VPN percuma yang terdapat hari ini. Sebahagian daripada menawarkan perkhidmatan mereka secara percuma manakala yang lain banyak menawarkan perkhidmatan yang datang dengan ciri-ciri tambahan yang dibayar seperti tidak mahu dikenali lengkap di internet dan banyak lagi.
Dengan peningkatan dalam telefon mudahalih dan perkhidmatan internet mudahalih, rakyat kini telah mengambil pilihan untuk melayari internet bergerak menggunakan telefon bimbit. Walau bagaimanapun, sama ada PC atau telefon bimbit, sekali laman web yang disekat, ia tidak boleh diakses tanpa menggunakan VPN atau proksi. Bagi anda yang menggunakan aplikasi android untuk melayari internet, berikut adalah cara anda boleh mengakses laman web disekat melalui smartphone android anda.
Mengakses laman web disekat adalah lebih mudah pada aplikasi android. Terima kasih kepada aplikasi VPN percuma yang dipanggil Hola. Selain daripada ciri VPN asas, aplikasi ini juga membolehkan anda untuk menukar akses VPN negara tertentu dengan mudah, dan menjadikan ia lebih mudah untuk memintas laman website yang disekat.
Berikut adalah bagaimana anda boleh menggunakan Hola Percuma VPN untuk mengakses laman web disekat pada aplikasi android anda.
Bagaimana Mengakses Laman Web Disekat Pada Sistem Android
Langkah 1: Pasang apl Hola Percuma VPN pada peranti Android anda.
Muat turun Hola VPN Percuma :
  • Hola Free VPN [via Playstore | ver. 1.8.371 (update 2 Julai 2015)
Langkah 2: Buka aplikasi Hola dan tekan pada My Apps.
Langkah 3: Sekarang memanfaatkan mana-mana aplikasi pelayar Web yang disenaraikan di dalamnya. Untuk panduan ini,contohnya : Chrome.
Cara Mudah Akses Laman Web Disekat Melalui Smartphone Android 2
Langkah 4: Pilih pada Using from United States (atau apa-apa jua yang serupa yang dipaparkan)
Cara Mudah Akses Laman Web Disekat Melalui Smartphone Android 4
Langkah 5: Pilih VPN dari negara lain. Dalam masa beberapa saat VPN anda akan berubah.
Cara Mudah Akses Laman Web Disekat Melalui Smartphone Android 3
Langkah 5: Pilih pada butang Open untuk membuka aplikasi tersebut dan sekarang anda boleh mengakses laman web disekat dengan mudah.
Cara Mudah Akses Laman Web Disekat Melalui Smartphone Android 5
Namun, anda perlu ingat bahawa beberapa laman web mempunyai sekatan berdasarkan negara yang menyebabkan anda tidak boleh mengaksesnya sekiranya anda tidak tinggal di negara-negara di mana mereka boleh didapati. Dalam keadaan seperti itu anda perlu menggunakan VPN lain.

Website anda layari sudah disekat? Berikut adalah bagaimana anda boleh menggunakan aplikasi untuk mengakses laman web disekat menggunakan smartphone android anda.

Post a Comment

Previous Post Next Post