GAMBAR NORFARAHLIYA, PEMANDU LAMBORGHINI YANG TERBABAS


Sejak semalam viral di laman media sosial dengan sebuah kemalanga kereta mewah Lamborghini terbabas di KM234.5 Lebuhraya Pantai Timur.Difahamkan kemalangan beraku kira-kira 2.45 petang ketika hujan renyai semasa mereka dalam perjalanan dari Kuala Lumpur ke Kuantan.

Siapakah wanita pemandu kereta mewah tersebut,beliau adalah seorang jururunding kewangan wanita, Norfarahliya Daud yang berumur 26 tahun.

Gambar Dan identiti Norfarahliya Wanita Pemandu Lamborghini Terbabas5

Ketika kemalangan di percayai kereta itu juga dinaiki oleh majikannya Datuk Lawrence Ng Teck Hoong berusia dalam lingkungan 50-an.

Dilaporkan punca kemalangan akibat dari pada hilang kawalan ketika cuba mengelak binatang yang melintas jalan.

"Sebaik tiba di tempat kejadian, kereta mewah itu dipercayai hilang kawalan semasa cuba mengelak binatang yang melintas jalan.

Gambar Dan identiti Norfarahliya Wanita Pemandu Lamborghini Terbabas2

"Ia menyebabkan kenderaan itu terbabas ke kanan jalan, berpusing serta melanggar besi penghadang laluan tengah jalan," katanya

Berikutan kejadian itu, mangsa yang berasal dari Selangor dan Kuala Lumpur cedera ringan dan mendapatkan rawatan di sebuah klinik di sini.

Gambar Dan identiti Norfarahliya Wanita Pemandu Lamborghini Terbabas4

Mohd Nor berkata kenderaan mewah berwarna keemasan itu, yang dianggar bernilai lebih RM1 juta, turut mengalami kerosakan teruk.Mereka hanya membuat laporan polis berhubung kemalangan itu di Balai Polis Trafik Kuantan malam tadi, katanya. - ohmymedia

Post a Comment

Previous Post Next Post